Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. március 14., péntek

Magyar Posta...II. felvonás

Szóval a kattintás után láthatjátok!
KATT!

Egy előző bejegyzésben írtam nyílt levelet a címben említett szervezetnek egy nem kézbesített levéllel kapcsolatban.
Röviden összefoglalva:
A levél feladása: 2014. 03. 04. Magyarország, Budapest
tértivevényes, elsőbbségi, ajánlott levél Svájcba

7-én írtam az Ügyfélszolgálatnak, akik válaszra sem méltattak, kértem, hogy tájékoztassanak, hogy hol van a levelem.

Közben többször telefonáltam, mert időközben sikerült egy olyan telefonszámot is megszereznem, ami külföldről is hívható.
003613337777...ha valakinek szüksége lenne rá!
Na itt sem jutottam előbbre, fogalmuk sem volt, hogy mi történt. Az ő rendszerük szerint a levél 8-án elhagyta Magyarországot.
A Posta honlapján található nyomkövetés szerint ez 7-én történt...

Többszöri telefon után abban maradtunk, hogy a feladónak kell elindítani a kerestetést bármelyik postahivatalban, ezt ő meg is tette...volna, ha ...
Annyi történt, hogy kinyomtatták neki azt, amit mi is látunk az interneten, és közölték, hogy várjunk.

Ekkor én már nem voltam éppen nyugodt, ezért ma, azaz 14-én felhívtam újra az ügyfélszolgálatot.
Közölték velem, hogy éjszaka a levelem visszaérkezett Magyarországra Belgiumból...
Hogy miért ment Belgiumba?...Hát ott is van ilyen irányítószám.
A továbbiakért a felelősséget vállalom!
Kértem adják meg a Posta Felügyeleti Szervének a nevét, ahol panaszt tehetek, ezt nem tették meg...
Miért?
Nem kell panaszt tenni, hiszen a levél meg van!
Az más kérdés, hogy 10 nap alatt sikerült 0 km-es elmozdulást produkálni, hiszen újra Budapestről indul.
Rákérdeztem, hogy hogyan történhet meg az, hogy az ügyfélszolgálatuk az e-mailben érkező panaszra nem reagál. Nem tudják...
A lényeg:
Legkésőbb kedden a levelem újra a feladónál lesz, aztán majd ő újra feladhatja...

Kb itt fejeztük be a beszélgetést.
Kicsivel később hívtak telefonon, hogy egyeztessünk, hogy hogyan tudnának nekem segíteni...
Annyiban maradtunk, hogy a levél nem megy vissza a feladóhoz, hanem rögtön hozzánk indítják, 3-5 nap a kézbesítési idő.
Ezt már hallottam...

Csak remélni tudom, hogy nem lesz III. felvonás!

3 megjegyzés:

  1. nem semmi történet, és az se semmi, hogy ilyen kitartó vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha nem lettem volna ilyen kitartó, nem telefonálgattam volna el egy halom pénzt, akkor még most sem tudnám, hogy hol van ez a levél, ami egy olyan dokumentumot tartalmazott, amit nagyon nehéz lenne újra beszerezni...
      Azt már nem is említem, hogy 10-én le kellett volna adnunk...

      Törlés
  2. Hát, na....
    Az ember gyereke általában azért küld(ene) valamit mindenféle kiegészítéssel, jó sok pénzért, mert FONTOS.
    Pl. vonatjegy...
    Ha minden jól megy, 3 hét alatt megkapod, az esetleges vonat meg már rég elment...
    No comment...
    :((

    VálaszTörlés