Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. november 28., csütörtök

Találtam egy pénztárcát

Na nem az enyémet, de ennek is örülni fog a tulajdonosa, ha elviszem a talált tárgyak osztályára.
KATT!
Az utóbbi időben olyan vagyok, mint egy kukázó, folyamatosan nézegetem a kukákat, hátha ott látom a saját pénztárcámat.
Így történhetett meg, hogy az óvodából hazajövet megtaláltam ennek a bolíviai hölgynek a pénztárcáját.
Természetesen pénz nélkül, de neki legalább az iratai előkerültek!
Gondosan be volt csomagolva egy újságba, de kilógott egy darabkája, erre lettem figyelmes.
Bár sokan álltak a megállóban, valószínűleg nem is értették, hogy miért kukázok...
De láttam, hogy ez egy pénztárca - azt is, hogy nem az enyém - ezért nem törődtem azzal, hogy mit szólnak az emberek, kivettem.
Mivel vannak benne iratok, bankkártyák, bérlet, így hamar meg fogják találni a tulajdonosát akkor is, ha még nem jelentette be.
A magam részéről örülök, hogy neki legalább nem kell bajlódnia az iratok beszerzésével!
Szóval a délutáni programom adott, újra felkeresem ezt a hivatalt, leadom ezt a pénztárcát...
Közben azon is elgondolkodtam, hogy lehet, hogy az enyémet is látta valaki a kuka tetején, de nem akarta kivenni, mert a többi ember megvetéssel nézhet rá.
Ez elszomorító, tekintve, hogy a mellettem álló hölgy is azt mondta, hogy dobjam vissza a kukába, mert a pénzt kivették belőle...
De persze erre én azt mondtam, hogy inkább leadom a hivatalnak, mert az új iratok beszerzése nagyon körülményes.
Kérek minden genfi olvasómat, hogy ha lát egy világos barna pénztárcát valahol a kuka tetején, akkor ne foglalkozzon azzal, hogy mit szólnak a többiek, vegye ki!
Ha vannak benne iratok - még, ha nem is az enyémek - akkor adja le, mert ez a károsultnak nagy segítség lehet!
Köszönöm!
 
 

6 megjegyzés:

  1. :) Jaj, te szegény...
    Őszintén kívánom, hogy kerüljön már meg!!!
    Ezek után pláne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is kell elmennem a talált tárgyak osztályára, mert felhívtam egy névjegykártyán talált telefonszámot, ahol ismerték a hölgyet, 2-kor már jön is a tárcájáért.
      Neki szerencséje volt :-(

      Törlés
    2. én egyszer talältam Pesten pénztärcät iratokkal, természetesen pénz nélkül. Az adatok alapjän visszaadtam a tulajnak, aki ahelyett, h megköszönte volna, sanda pillantäsok kiséretében többször is megkérdezte, h hogyhogy nem volt benne a pénz... Enyhén szolva nem esett jol a meggyanusitäs. Hät ilyen is van. Na, ezek utän max a rendörségre vagyok hajlando bàrmit is leadni vagy a talält tärgyak hivataläba, bär azt sem tudtam, h ez utobbi létezik:)

      Törlés
    3. Hát ezt a hölgyet alig tudtam lebeszélni arról, hogy pénzt adjon nekem!
      Elmagyaráztam neki, hogy a saját tárcámat kerestem, az övét találtam, de ezért nem várok pénzt. Örülök, hogy neki nem kell iratokat cserélni...

      Törlés
  2. Hello,csak most tallatam veletlenul hogy van egy magyar kozoseg genfben,orulok neki.
    Ha esetleg van talalkozo idkozonkent arra nagyon szivesen reszt venek.
    Egy kerdessel fordulnek hozatok,csomagot szeretnek kuldeni budapestre,tudtok valakit aki ezzel foglalkozik?
    Elore is koszonom a segitseget

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van Genfben magyar közösség, összejöveteleket is szerveznek, de én ezeken nem tudok részt venni a gyerekek miatt.
      Ez egy magán blog, én nem szervezek ilyeneket, csak információkat teszek közzé.
      Keress rá a következőkre: Genfhun, Magyar iskola Genfben illetve Cilike oldalán is hasznos információk vannak, hirdethetsz is (az utolsó a jobb oldalon található linkek között). A FB-on is sok csoport van...

      Törlés