Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. november 27., szerda

Haladunk...

Régen írtam már magunkról, így most pár sort szentelek ennek is!
KATT!
Kezdjük a házzal...
A férjem megsürgette a beépített szekrényeket készítő céget, így tegnap megérkeztek (a terv szerint várnunk kellett volna még erre 2 hetet).
Ma megkapják a kulcsokat, kezdik  a beszerelést, így talán hamarabb beköltözhetünk.
A víz már bent van a házban, pénteken áram is lesz, illetve hamarosan érkeznek a megrendelt egyéb bútorok is.
Vannak még apróbb problémák, amiket az építtetőnek garanciálisan kell orvosolni, de ezek a dolgok lassan haladnak.
Gyakorlatilag a férjemnek mindig ott kellene lennie, hogy normális ütemben javítsák, amit elrontottak, de ezt nem tudja megtenni, hiszen dolgoznia is kell.
Ma szintén ezen ügyködik...
A sarkokra már a férjem felragasztotta a védő csíkokat, így kisebb az esélye, hogy a bútorok telepítésénél valamelyik letörik.

A pénztárcám még nincs meg, de nem csüggedek!
Ma voltam a talált tárgyak osztályán, ahol egy férfi a 3 héttel ezelőtt ellopott pénztárcáját vette át. Benne volt minden irata, természetesen a pénz nem...
Még mindig azt mondják, hogy várjak a bejelentéssel, mert van még remény!
Egy kedves férfival tárgyaltam, akinek az első szerelme magyar volt, ráadásul a vezetéknevünk is megegyezett. Nagyon szép kiejtéssel mondta, hogy "szeretlek"...
Tegnap este viszont a fűben találtam 50 CHF-ot, amit fel is szedtem, hiszen csak fújdogálta a szél jobbra-balra.
Ez ugyan még a bankkártyám cseréjének a költségét sem fedezi, de azért jól jött.
Kicsit reméltem, hogy ez jó jel...titkon vártam, hogy ma megkapom az irataimat, de nem így történt.
Viszont ez a sajnálatos eset már semmi feszültséget nem okoz a családban, mindenki elfogadta, hogy ez megtörtént, aztán kis idő múlva majd próbálunk egy jogosítványt keríteni nekem, de még egy kicsit bizakodunk...

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Képzeld nekünk meg tegnap betörték a kocsink ablakát az iskola parkolójában az alatt az 5 perc alatt még bent voltam a gyerekkel és ellopták a táskámat amibe minden iratunk benne volt + telefon + bankkártya és 20 EUR. A rendőrségen mondták, hogy mi voltunk a harmadik eset még ott voltunk, jött még 2 bejelentés :( Ja és természetesen december 20 körül szeretnénk hazautazni, úgyhogy én is reménykedem, hogy meglesznek a papírok, mert addig el sem tudjuk intézni az útlevelet itt kint, de állítólag a határnál elég lehet a rendőrségi papír, amit azért adtak hogy én és a lányom igazolni tudjuk magunkat, ill. az helyettesíti a jogsimat. :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez nem jó hír! A férjem is azt mondja, hogy nyugodtan vezethetek a rendőrségi papírral, egyszer már meg is tettem, de nem futottunk bele ellenőrzésbe. A bankártyát tiltasd le!
      Reménykedem, hogy legalább a tied megkerül!

      Törlés
  2. Örülök, hogy szépen haladtok. :)
    Nagyon kíváncsi vagyok az első élményekre.

    VálaszTörlés