Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. november 26., kedd

Autópálya matrica

Rövid közlemény mindenkinek:
A Media Markt-ban csak ma lehet venni 2014-es autópálya matricát 29,95 CHF-ért, ha valaki akar 10 CHF-ot spórolni!
Talán valakit érdekel!
KATT!

Én szóltam!
Hosszú sorok kígyóztak a pénztárak előtt, bár én reggel nyitás után még aránylag kényelmesen vásároltam.
 
 
Mint kiderült nem lehetett volna a matricákat december elseje előtt értékesíteni, de ez nem érinti a vásárlókat, nekik természetesen van egy vagy több matricájuk 29,95 CHF-ért. 
A Media Markt-ot talán megbüntetik, talán nem...
Azzal semmi baj nem volt, hogy olcsóbban adták, csak pár napot kellett volna várniuk az akcióval!
Azoknak is van jó hírem, akik esetleg lecsúsztak a vásárlásról.
Több bolt, üzlet szokta később is olcsóbban adni a matricákat, csak náluk ezt bizonyos összegű vásárlás után lehet megtenni, de érdemes figyelni a reklámokat!
Ilyen cégek lehetnek:
- posta
- telefontársaságok
- denner
stb.
Tavaly például volt valamelyik telefonos cégnél olyan akció, hogy ha veszel egy telefont, akkor ajándékba kapsz egy matricát.
 

2 megjegyzés:

  1. Koszi szepen! Fel is hivtam gyorsan a ferjem, hogy szaladjon venni egyet, ez tok jo!

    VálaszTörlés
  2. 1 ember egyszerre csak egyet vehet, de ezt ki lehet kerülni, ha újból beállsz a sorba Sokan voltak a pénztáraknál, mindenki matricát vett! Érdemes sietni!

    VálaszTörlés