Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. október 26., szombat

Életképek 2. - Gilda (eltévedés)

Reményeim szerint érkeznek majd újabb írások másoktól ehhez a sorozathoz, de a tegnapi napom pont ebbe a sorozatba illik :-)
KATT!
A férjem megbízott, hogy menjek el a Media Marktba 2 katalógusért, amikben mosógépek vannak.
Genfben 2 ilyen bolt van, már előtte voltam a kisebbikben, ott nem volt...
Tegnap a nagyobba indultam, előtte megterveztem az útvonalat a TPG honlapján. Ezzel semmi gond nem lenne, csak beírod a címet, aztán megnézed, hogy milyen busszal, villamossal tudsz oda elmenni...
Ki is írta, hogy a D-s busszal kell mennem, hol kell leszállnom, stb.
Nem néztem meg a térképen, mert túl magabiztos voltam...eddig mindig sikerült a megfelelő helyet megtalálnom ezen a honlapon.
Miközben a busz ment, kicsit gyanakodni kezdtem, mert autóval már voltunk a nagyobb áruházban, úgy rémlett, hogy nem erre van.
Gyakorlatilag kikötöttem a francia határnál, ahol az utasításoknak megfelelően leszálltam, de a boltot nem láttam...
Megkérdeztem egy kedves hölgyet, aki mosolyogva közölte, hogy sikerült Genf másik oldalára eljutnom. Vissza kell mennem a belvárosba, majd a másik irányban menni villamossal :-)
Ehhez hozzátartozik, hogy nem tudok busszal utazni, gyakorlatilag 15 perc után rosszul leszek, így volt ez most is. Éppen kibírtam a megadott megállóig :-)
Félve szálltam fel a buszra, ez a félelem jogos is volt, mert megint rosszul lettem...
Végül sikerült átszállnom a 14-es villamosra, az áruházat is megtaláltam, bár katalógus ott sem volt.
Hazafelé mindig könnyebb, így simán hazaértem, bár erre ráment 3 órám :-)
Mi volt a hiba?
Amikor a címet beütöttem, akkor nem néztem meg rendesen a kiadott lehetőségeket, csak a házszámra koncentráltam, ezért valószínűleg sikerült kiválasztanom egy hasonló nevű utcát a város másik felében :-)
Már itt élek több, mint 2 éve, eddig azt gondoltam, hogy bárhová eljutok a cím alapján, hát erre most az élet rácáfolt...

A továbbiakban ennél a sorozatnál mindig meg fog jelenni ez a szöveg!
Várom az írásaitokat bármilyen témával, bármelyik országból a somogyildi@gmail.com címre!
A felhívás itt található, ahol azt is láthatjátok, hogy védve vagytok a trollok kéretlen kritikáitól!


1 megjegyzés:

  1. Ó, te szegény. Én még soha nem utaztam sehova tömegközlekedéssel, de a lányom egyszer már rossz vonatra szállt. :) Előfordul.

    VálaszTörlés