Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. október 15., kedd

Az interneten keringő hírek

Rengeteg hírt olvashatunk az interneten, amiknek a valódiságáról nincsenek információink, mégis esetleg elhisszük, mert valaki leírta.
A héten én 2 hírre lettem figyelmes, amit most megosztok veletek. Az elsőt azért, mert szerintem döbbenetes, a másodikat meg azért, mert hihetetlen, hogy esetleg ez megtörtént.
KATT!

Az biztos, hogy nem szabad mindent elhinni, amit olvasunk...
Az első hírt egy barátom osztotta meg a Facebookon, de csak erős idegzetűeknek ajánlom a kép megtekintését.
Arról szól, hogy Kínában embrióból készült levessel fokozzák a szexuális teljesítményt, ezt képekkel is igazolják.
 
 
A cikk részletesen taglalja az okokat, amik embereket rávehetnek erre a szörnyű tettre...

Én ezt nem részletezném, itt megtalálható.
Persze a cikk alján megtalálható a cáfolat is, miszerint ezek az embriók emberi szöveteket nem tartalmaznak, egy "művész" készíti őket.
A következő képen falatozó ember valójában kacsát eszik, amire egy játékbaba fejét tették...
 
 
De ez még így is beteges, abba pedig bele sem merek gondolni, hogy a cikknek van valami alapja is!
A gyomrom kifordul...
 
A másik írás inkább érdekes :-)
Állítólag a következő felirat a Parlament női WC-jében található:
 
 

 
Állítólag!
Valaki ezt megírta, és kitette hozzá ezt a képet...
De bárhol is van, elgondolkodtató :-( 
 

2 megjegyzés:

  1. Hm... a kínaiakról mindent el tudok képzelni...
    :(
    Nekem eddig az volt a legdurvább, amikor majom agyvelőt szolgáltak fel egy vacsorán...
    :(

    A másikhoz: csak azt nem értem, hogy miért a Hölgyeknek ajánlották. A pasik sem híresek a WC helyes használatáról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én sem vagyok meggyőződve arról, hogy nincs alapja...:-(
      Hát, lehet, hogy a férfiaknál is van ilyen felirat, csak azt nem tették fel az internetre :-)

      Törlés