Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. október 31., csütörtök

A szerdai napunk

Nagy örömöre szolgál, hogy egyre több írás érkezik az "Életképek" sorozathoz, továbbra is várom őket!
De természetesen a mi életünk képei sem maradnak el, csak mostanában kevés időm van.
KATT!
Ezért a szerdai napunkról csak most tudok beszámolni, utána pedig megjelentetem az "Életképek" következő írását is.
Hát ez a nap kissé idegesen indult, mert reggel észrevettem, hogy az órámat este az uszodában felejtettem...
Fél 8-kor lementem, de már nem volt ott. Viszont később megkerült, mert aki reggel takarított eltette.
Maga az óra svájci viszonylatban nem drága, de a férjemtől kaptam még valamikor az őskorban, ezért különösen kedves nekem. Nagyon sajnáltam volna, ha nem lesz meg.
Aztán elvittem a gyerekeket az iskolába, óvodába, de előtte bepakoltam a mosógépbe a ruhákat, mert úgy döntöttünk, hogy én is megyek a férjemmel Franciaországba.
Mikor visszaértem, akkor az autómról leszedegettem a leveleket, de meglepve tapasztaltam, hogy 2 tojást dobtak a szélvédőre, ami elég gusztustalan látvány volt...
Ezt gondolom annak köszönhetem, hogy tele volt levelekkel, így a házban lakók azt gondolták, hogy nem itt élek...ugyanis a házban lakók egyre inkább fel vannak háborodva, hogy nem tudnak parkolni, mert idegenek elfoglalják a helyeket. Ezek általában  ingázók, akik reggel itt leparkolnak - tudva, hogy ez ingyenes hely - majd este elmennek.
A lakók pedig várnak, hogy kiálljanak...
Mostanában ritkán használom a kocsimat, mert a férjem minden héten megy Franciaországba, így a bevásárlást ő intézi. A megoldás az lesz, hogy időnként átállok másik helyre, illetve letakarítom a leveleket, hogy ne szúrja az autóm a lakók szemét...
Na mindegy! Ezen átléptünk, majd a mosás, szárítás végeztével elindultunk a házhoz, közben megálltunk egy benzinkútnál, letakarítottuk a tojást...
A parkettát lerakták, így már nagyon barátságosan néz ki :-)
Vásárolgattunk 1-2 dolgot a házhoz, választottunk bútorokat, mosógépet, szárítógépet (ez is lesz), majd jöttünk a gyerekekért.
Amikor hazaértünk, akkor a gyerekeket nagy meglepetés várta, ugyanis a házmester ajándékozott nekik 2 rollert.
Most nagy az öröm, alig várják a szombatot, hogy rollerezni menjünk!
Összecsukható, állítható a kormány magassága, stb.
Este természetesen a gyerekek vacsorája, fürdése, fektetése a legfontosabb, így szerdán be sem kapcsoltam a számítógépet.
Ma is csak délután jutottam ide, de igyekszem, hogy ez az írás és az "Életképek" következő írása is megjelenjen, mert az ígéretek szerint érkezik a következő.
Szép délutánt nektek, és olvassátok szeretettel Tímea újabb írását, ami pár perc múlva látható lesz!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése