Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. június 3., hétfő

Segítség kell!!!

Informatikusok, segítsetek!
Szeretném megjeleníttetni a legfrisebb megjegyzéseket (hozzászólásokat) a blogomon, de nincs ilyen modul...
KATT!

Találtam egy lehetőséget, ami ezt írja:
"A friss megjegyzések, hozzászólások modulnál is ugyanez a helyzet, annyi különbséggel, hogy itt a megjegyzések/hozzászólások Feed címét kell beilleszteni, ami a következőképpen néz ki:
http://BLOGODCIME.blogspot.com/feeds/comments/default

Itt sem szabad elfelejteni lecserélni a BLOGODCIME-t."

Na most ez ugye onnan indulna, hogy:
"Az első a modul hozzáadása, itt kiválasztjuk a Feed nevű modult, majd bemásoljuk a blogunk bejegyzéseinek Feed címét, ami a következőképpen néz ki:"

Hát nálam nincs ilyen Feed nevű modul, vagy csak én nem találom!
Viszont találtam olyat, hogy "Add hozzá a sajátodat" a modul hozzáadásánál, itt el is végeztem a fentieket.
A válasz ez volt:
"Úgy tűnik, ez a modul sérült.
Ez a modul hibás, kijavításáig nem használható."

A cikkben előtte  még ezt írják:
"Ezek a listák nem jelennek meg a sablon hozzáadásakor, így nekünk kell hozzáadni azt. Mindkettő RSS Feed modul, amelybe be kell illeszteni a blog Rss címét."
Illetve a hozzászólásoknál ezt:
"ezt keresd meg a modulok közül "Recent Comments" és ne felejtsd el engedélyezni a beállításoknál a "feed" -et."

Na hát én ilyen modult sem találtam...
A beállításoknál pedig nem találom, hogy hol kell engedélyezni a "feed"-et, bár elvileg ez már működik, mert valahol erre már regisztráltam magam.
Feedburner, ezen a lapon, ott meg is jelenik a blog...

Én csak olyat látok az alapbeállításoknál, hogy "Blog hírcsatornáinak engedélyezése", ez "teljes"-re van állítva. Azt gondolom naivan, hogy ez ugyanaz...vagy tévedek?
Tud valaki segíteni?





4 megjegyzés:

  1. Én ugyan nem vagyok informatikus, csak egy egyszerű felhasználó, de annyit tudok neked mondani, h korábban volt ilyen funkció, én használtam is, aztán egyszercsak eltűnt. Többször kerestem, mert nagyon praktikus, eredménytelenül. Kíváncsian várom az esetleges informatikusok válaszát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilvia! Sajnos az informatikusok nem reagáltak még, pedig van belőlük rengeteg az ismeretségi körömben :-(
      Nekem is az rémlett, hogy régen mintha lett volna Feed a blogon, de nem voltam benne biztos.
      Talán valaki segyt, mert ez egy hasznos funkció lenne...

      Törlés
  2. A Top Commets-et kell keresni...:-)
    Nekem sikerült!

    VálaszTörlés
  3. "Top comments" helyesen :-)
    De már láthatjátok is fent! Kicsit késik a megjelenítés, de akkor is jó funkció ez.

    VálaszTörlés