Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. június 20., csütörtök

Napi bosszúságok

A napjaink egyhangúan telnek, de azért néha történnek dolgok :-)
Na nem nagyok...
KATT!

Tegnap a nagyobbik gyerekkel mentem az oviba a kicsiért busszal. Hirtelen a sofőr lekanyarodott jobbra, amikor egyenesen kellett volna mennie.
Talán a nagy meleg volt az oka vagy csak megszokta azt az útvonalat és rutinból lefordult.
Persze rögtön észrevette a hibát, a következő körforgalomnál vissza is fordult, viszont utána úgy vezetett, mintha versenyen lenne...
A gyerek kétszer majdnem leesett az ülésről, miközben őt fogtam én ütöttem be a csípőmet a korlátba, de végül szerencsésen megérkeztünk :-)
A sérülés nem vészes, már alig fáj!
Ma viszont miután kitettem a picit az oviban szépen elindultam haza. Miközben a zebrán mentem át egy madár megtisztelt az ürülékével...
Olyan ügyes volt, hogy nem csak a fejemre pottyantott, hanem a pólóm és a nadrágom is koszos lett.
Tegnap mostam hajat és a mosás napja is tegnap volt, így gyakorlatilag sikerült elintéznie, hogy az alig egy órája hordott tiszta ruháimat lecseréljem, illetve rávett egy újabb hajmosásra is.
Hát ezeken már túl vagyok :-)
Állítólag ez szerencsét hoz, így kíváncsian várom, hogy ma még mi fog történni velem!

3 megjegyzés: