Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. február 26., kedd

Megint úszok :-)

Kinyitott az uszoda :-)
KATT!
Már régebben megtörtént ez, csak nem volt időm írni erről.
Újra minden nap megyek, jól esik nagyon...
Viszont egy érdekes dolog történt, amit el sem tudtam volna képzelni eddig...mármint azt, hogy ez itt is megtörténhet.
Az egyik nap lent felejtettem a tusfürdőmet az uszodában. Na nem volt egy nagyon drága termék, de nem is a legolcsóbb, mivel a bőröm elég száraz, így hidratáló tusfürdőt használok.
Másnap újra indultam, akkor vettem észre, hogy elfelejtettem hazahozni.
A férjem mondta, hogy vigyek másikat...
Erre én azt válaszoltam, hogy nem kell, mert ott lesz a csapon, ahová azokat a dolgokat teszik az emberek, amik véletlenül lent maradtak.
Legnagyobb megdöbbenésemre nem volt ott :-(
Erről a házról már többször írtam, itt nagyon drága lakást bérelni, ebből következően itt "milliomosok" laknak, akiknek nem okoz gondot egy tusfürdő megvásárlása.
Ezért gondoltam, hogy ezt nem is fogják elvinni, de tévedtem.
Mégis kellett valakinek :-)

Eszembe jutott egy régebbi eset is...
Egyszer a nagyobbik fiam labdáját felejtettük a játszó szobában. Ez egy elég jellegzetes labda volt, ráadásul rá volt írva a neve...
Onnan sem szokott semmi eltűnni, maximum játszanak vele a gyerekek, amíg a gazdája nem jön érte.
Másnap mentünk, egy kisfiú játszott éppen vele, aki a nagymamájával volt ott.
Szépen elkértük, hogy az a mienk, de nem akarta visszaadni. A nagymamája pedig közölte, hogy az a labda az unokájáé...
Miután megmutattam neki a nevet, beismerte, hogy tényleg nem az övék és nehezen ugyan, de visszakaptuk.
Meglepő volt ez az eset is, főleg ebben a környezetben...de úgy látszik itt is előfordul ilyen.
A nagyi egyébként utána sértődötten közölte, hogy 1000 labdája van otthon a gyereknek, amik sokkal szebbek ennél :-)
Én meg mondtam, az én fiamnak nincs 1000 labdája (bár több van, mint 1), de ez a kedvenc, mert ezt ajándékba kapta, ezért nagyon szereti.

Nekem eszembe sem jutna ilyen játékot elvinni a közös helységből, pedig mi nem vagyunk "milliomosok"...de az emberek különbözőek.

2 megjegyzés:

  1. Országhatároktól függetlenül, mindenhol emberek élnek. Jók és rosszak...
    Remélem előbbiek vannak többen.

    A nagyit jól fenéken kellett volna billenteni. Jóra neveli az unokáját... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagyi egy érdekes ember :-) Ettől függetlenül sokat szoktunk beszélgetni. Az unokáját gyakorlatilag nullának tartja, mert azt állítja, hogy a fia ennyi idős korában 4 nyelven beszélt (akkor 4 éves volt az unoka), az unokája viszont egy nyelven sem...
      Apja német svájci, anyja orosz, francia területen élnek, a nagyi szeretné, ha még beszélne spanyolul is, meg még ki tudja milyen nyelven.
      Ennek köszönhetően a gyerek nem szólal meg :-(
      De ezek a kissé talán negatív tapasztalatok vannak szerencsére kisebbségben itt, bár a következő írásom megint ilyen lesz...
      De nem ez a jellemző, csak most éppen ezek érnek :-)

      Törlés