Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. február 20., szerda

A barátok jóban, rosszban mellettünk vannak...

Nem, nem a felnőtt barátságokról akarok írni, hanem arról, amit a fiam által tapasztalok!
KATT!
Tegnap iskola után a nagyobbik fiam japán barátjának az anyukája kérdezte tőlem, hogy azt a terméket, amit vett, megeheti-e az én gyerekem.
Mint kiderült a boltban a fia közölte vele, hogy nem kér olyan kekszet, amit az én fiam nem ehet meg...
Ezért kukoricából készült terméket vettek, hogy meg tudja kínálni a barátját....
Ez GM volt, ezért megengedtem...és nagy volt az öröm mind a 2 részről!
A japán fiú örült, hogy végre olyannal kínálhatta a fiamat, amit elfogadhat, a fiam pedig annak, hogy elfogadhatta.
Ez olyan érzés volt számomra, amit nem is tudok szavakba önteni, ezért csak a tényeket közlöm :-)

2 megjegyzés:

  1. tök jó hogy már ilyen fiatalon ilyen figyelmes:) én csokit nem nagyon ehetek és mégis sok barátom elfelejti és azt hoz nekem. Örülök persze annak is de jobb lenne ha mindenki ilyen figyelmes lenne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, apukám egyáltalán nem iszik alkoholt, ettől függetlenül sokaktól bort vagy pezsgőt kap ajándékba...pedig mindenki tudja róla :-)

      Törlés