Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. február 8., péntek

Az éjszaka meglepetései

Tegnap este is tanfolyamon voltam, ezért a férjem vacsoráztatta a gyerekeket, amikor hazaértem már mindenki aludt.
KATT!
Szépen én is lefeküdtem, sikerült is elaludnom elég gyorsan.
Rólam tudni kell, hogy nagyon mélyen alszom, bombát robbanthatnak mellettem, arra sem ébredek fel.
Csak 1 kivétel van: ha a gyerekeim mozgolódnak, mert arra rögtön kimegy az álom a szememből.
Hát arra eszméltem, hogy a nagyobbik elindul kifelé a szobából...
Nem ért el a fürdőszobáig, így a konyhát hányta össze:-(
Persze rögtön feltakarítottam, amit láttam. A gyerek megkönnyebbült, visszafeküdt aludni.
Reggel kérdeztem az apját, hogy mit vacsorázott.
Mosolyogva közölte, hogy "láttad az éjjel"...
A lényeg nem evett semmi olyat, amit máskor nem szokott, így valami vírusra gyanakszunk.
Ma reggel ő nem ment iskolába, bár jól volt, de úgy láttuk jobbnak, ha itthon marad...bár ezt ő nagyon sérelmezte, mivel imád suliba járni.
Apa ma nem dolgozik, így hárman maradtunk itthon, a pici ment az oviba, vele nincs baj.
Nem látszik betegnek, játszik, rajzolgat...nincs láza, nincs hányingere, eszik rendesen.
Mindegy, pihenjen csak, talán hétfőre elmegy ez a kis vírus.
Én reggel elvittem a picit az oviba, utána elmentem sétálni a parkba, mert ezt nagyon szeretem.
Bár reggel láttam, hogy van még mit takarítani, de gondoltam egy kis séta után könnyebben fog menni.
Általában a kutyások mellett szoktam üldögélni egy padon, még ilyen hidegben is.
Szeretem nézni ahogy a kutyák játszanak, illetve innen látom a kacsákat is a kis tóban.
Ma az egyik kutyus megbolondult, és elszaladt a gazdájától, nem is találták sehol.
Az egész kutyás társaság őt kereste, érdekes volt látni ezt a hihetetlen összefogást.
Végül a tó körül rohangálva találtak rá, de több ember kellett, hogy befogják, és végre pórázra kerüljön.
Még a jeges vízbe is bement, hogy elkapja a kacsákat. Na ide nem ment utána a gazdi:-)
Ismerem ezt a kutyát, sokszor láttam már, de eddig ilyet még sosem csinált.
Nem vagyok szakértő ebben a témában, így az okát sem tudom, hogy mitől bolondult meg.
A lényeg a sok jó ember segítségével sikerült elkapni.
Ekkor én is megnyugodtam, és elindultam haza:-)
Itthon eltakarítottam az éjszakai nyomokat, amit akkor nem láttam.
Hát volt mit, hihetetlen helyekre is került az anyagból...
Az ebédet ma apa készíti, így én ráértem leírni ezt a pár sort:-)
 
 
 
 

4 megjegyzés:

  1. Talán hirtelen evett, és nem tudta megemészteni a kis gyomra...
    Előfordul az ilyesmi.

    Állatok: néha elég furcsa dolgokat produkálnak. :) Nekem a macskáim szoktak "megőrülni" és felébreszteni az éjszaka közepén, de nem ám egyszerre. Mintha ügyeletben lennének: egyszer az egyik, egyszer a másik. Lényeg, hogy valamelyikül felkeltsen.

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, de a saját blogomban nem sikerül néha válaszként elküldenem, amit ennek szeretnék...
    Szóval, a lényeg, hogy a gyerek jól van, betegségnek nyomát sem látni.
    Talán tényleg gyorsan ette, vagy nem is tudom.
    Reggel csak mosolyogni tudtunk rajta, hiszen semmi tragikus nem történt.
    Ez a kutyus egy nagyon barátságos állat, sokszor odajön hozzám, hogy simogassam meg. Most valami megzavarta, ezért viselkedhetett így. Milyen kár, hogy nem tudunk az állatok nyelvén beszélni:-)...most tudnánk, hogy mi volt ez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a lényeg, hogy nincs nagy probléma. Sajnos, én nagyon aggódós szülő voltam/vagyok, mindjárt a legrosszabbra gondolok.

      Törlés
    2. Hát az első lázgörcsnél én is azt hittem, hogy rögtön megáll a szívem, de aztán belejöttem...
      Bár ennek vannak veszélyei, hiszen esetleg azok a szülők, akik nem veszik komolyan a kisebb bajokat, lehet hogy nagyobb problémát okoznak, mint akik a legkisebb problémán is aggódnak.
      Én a középutat próbálom megtalálni:-)

      Törlés