Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. február 4., hétfő

ajajj!!!

Megtréfált a wifi, és véletlenül töröltem egy bejegyzést, amit nem szerettem volna.
Most újra felteszem, mert számomra lényeges, bár már nem emlékszem pontosan, hogy mit írtam.

Egy blogról szólt, amire végre rátaláltam, régóta kerestem.
Rozimami a blog üzemeltetője, aki már a Határátkelőn felhívta magára a figyelmemet az őszinte, nagyon jó stílusban megírt írásaival.
Sokáig kerestem, de most rátaláltam...
Nem mindennapi élet az övék, érdemes belemélyedni:-)
A blogjában nem hazudtolta meg önmagát, egy olyan oldal, amit szívesen olvasok.
Vidám, boldogságot hoz a napodba, ha belenézel reggel.
Szeretem az optimista blogokat olvasgatni, ezután mindennapos vendég leszek nála.
A kedvenc blogjaim közé betettem, de itt is adok egy linket!
http://rozamami.blogspot.ch/

Szóval, ha van időd, akkor olvasgass!
Jött már 2 hozzászólás, amit valószínűleg az írásommal együtt töröltem...bocs!
Nem akartam, csak a következő írás piszkozatait akartam eltüntetni, és figyelmetlen voltam!
Próbáltam visszacsinálni, de nem sikerült...

4 megjegyzés:

  1. Az egyik hozzászólás:
    "Én is nagyon kedvelem az írásait. :)"
    Ezt svájci sapka küldte!

    VálaszTörlés
  2. A másik tőle, a blog üzemeletetőjétől származik:
    "Hát nagy örömöt okoztál ezzel a bejegyzéssel, köszönöm. Plusz hozadék, hogy én is olvashatlak..."
    Mami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rozimami!
      Én örülök, hogy már "élőben" is követhetem az életeteket!
      Elnézést ezért a kis kellemetlenségért, néha kapkodok :-)

      Törlés
  3. ... nincsen miért elnézést kérni, én a képbeillesztésekkel és a hátterekkel állok hadilábon :D

    VálaszTörlés