Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. november 16., péntek

Tanfolyam...kicsit pozitívabban

Elhatároztam, hogy csütörtök délután, azaz tegnap fel fogom vetni a problémámat a csoportban, ezt meg is tettem.
A többiek is azt mondták, hogy ez így unalmas és haszontalan.
Van valaki a csoportban, aki tavaly is ehhez a tanárnőhöz járt, ő azt mondta, hogy az elmúlt évben nem ezt csinálta, mindig változatos dolgokat hozott...
Ez a hölgy vállalta, hogy beszél a tanárnővel, és megkéri, hogy változtasson, de erre nem volt szükség.
Most teljesen más feladatokat hozott, olyan témákat, amiknek igazán hasznát vesszük.
Pl. hogyan nyitunk bankszámlát, hogyan cserélünk ki egy ruhát, vonatjegyet, stb.
Volt egy kis szöveg, aztán feladatok, majd szerepjáték...jó volt, érdekes volt:-)
És nem utolsó sorban hasznos!
Remélem így is folytatódik...
Végre van mit tanulnom itthon, még önkéntes házit is fogok írni:-)
Majd megkérem, hogy javítsa ki az esetleges hibákat.

5 megjegyzés:

  1. Örülök, Gilda. Végre valami jó hír! Ha kellenek anyagok, szólj és én is adok majd, ha talizunk...kár, hogy a skype nem megoldás neked...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos még nem, de írásra (chat) alkalmas. Majd írom a felhasználói nevem privátban:-)

      Törlés
  2. húú mekkora változás, én is örülök neki reméljük kitart a tanárnőben a lendület. a miénk mindig uncsi de nekem nov. végével vége (mindig csak 1 hónapra kell fizetni) és nem folytatom itt.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Gilda,megkaptam...majd kb írd meg, hogy hol tartasz (nyelvtanilag és beszédben) és majd küldök át anyagot..de majd úgyis megbeszéljük...:)

    VálaszTörlés