Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. november 10., szombat

Balesetek Genfben...

Avagy vigyázz a motorosokkal!
Régóta tervezem ezt a bejegyzést, most jött el az ideje.
Amikor elkezdtem Genfben vezetni, akkor a férjem előre figyelmeztetett, hogy a motorosokra, kerékpárosokra nagyon figyeljek...
Nagyon sokan vannak, és szerintem meglehetősen bátran, sokszor felelőtlenül vezetnek.
Előznek jobbról, balról, cikáznak az autósok között, és az utolsó pillanatban bevágnak eléd váratlanul...
Én fokozottan figyelek rájuk, de így is érnek meglepetések.
Nem, még balesetem nem volt, de nem rajtuk múlott.
Pénteken vásárolni voltam, egy kerékpáros simán átkerekezett előttem a zebrán (neki piros volt a lámpa), miközben én nyugodtan mentem a zöld lámpánál.
Le kellett fékeznem, szerencsére utánam nem jött autó...
Utána egy motoros előzött meg jobbról és úgy bevágott elém, hogy majdnem nekimentem...
De sorolhatnám, van bőven.
De nem ezért gondoltam most aktuálisnak ezt a bejegyzést.
Reggel vittem az oviba a kicsit, az út félig le volt zárva, rendőrök irányították a forgalmat.
Az egyébként 10 perces út több mint félórásra sikeredett oda- és visszafelé is.
A forgalomkorlátozás oka egy baleset volt, egy autós ütközött motorossal...nem tudom, hogy ki volt a hibás.
Ekkor volt időm gondolkodni a buszon, és eszembe jutott, hogy szeptember óta ezen az úton én 3 balesetet láttam.
Mindegyikben az egyik fél motoros, vagy kerékpáros volt.
Egyébként Genfben sok kerékpárút van, a baj csak az, hogy ők nem mindig maradnak meg a saját sávjukban. A motorosokról meg ne is beszéljünk...
Szóval, úgy gondoltam, hogy ezt jó tudni annak, aki itt vezetni akar!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése