Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. november 13., kedd

Majdnem tragédia...

Egy ismerősöm szerint minden gyereknek van egy angyalkája, aki vigyáz rá, hogy ne történjen baja...
Hát az én fiamnak biztosan van!
Pár napja írtam a motorosok felelőtlen vezetési stílusáról...
Ma jöttünk haza az oviból, leszálltunk a buszról, és elindultunk a zebrán.
Az autósok megálltak, én úgy gondoltam biztonságosan átkelünk.
Már majdnem átértünk a túloldalra, amikor a kerékpársávban a semmiből, nagy sebességgel előbukkant egy motoros...
Nagy fékezés, és a gyerek előtt pár centivel sikerült megállnia.
Egy nő vezette, sajnálkozott, siránkozott...
Persze ő is megijedt, sokáig nem is tudott elindulni, de nem tudtam sajnálni!
Rajtam csak akkor tört ki a pánik, amikor hazaértünk. Bevallom el is sírtam magam, pedig nem szokásom.
A férjem azt mondta, hogy szerencséje volt a motorosnak, mert ő biztosan leszedte volna a motorról akár nő, akár nem...
A tanulság:
Ezentúl  mindig én leszek a forgalom felőli oldalon, inkább engem üssenek el!
Meg tudtam volna előzni?
Azt gondolom én nem...én szabályosan közlekedtem, ő jött túl gyorsan, és persze nem érdekelte, hogy zebra közeledik és az autók állnak...

3 megjegyzés:

  1. a motorosok mindig úgy gondolják hogy rájuk nem vonatkoznak a szabályok...sajnos.:(( sokan a motoron élik ki az agresszívitásukat és hát igen a rendőrnek ki kéne őket szednie.

    VálaszTörlés
  2. Jézusom, még jó, hogy nem lett semmi baja a kicsinek!
    Amúgy tök fura, mert Genfben nagyon komolyan veszik a gyalogosokat, még a járdán kívül is mehetnek, ha akarnak és neked meg kell állnod...ez volt az első, amire a férjem igazi genfiként megtanított...ők és a barátai, akik születésüktől ott vagy a környéken élnek, maximálisan felhívták arra a figyelmemet, hogy ez nem Budapest, itt mindig a gyalogosnak van igaza, mindig neki van elsőbbsége...ami valahol fura volt, de megszoktam. Nagyon erőteljesen büntetik azokat, akik nem tartják ezt be...tudom, hogy ez téged nem nyugtat meg, csak infóként leírtam.

    Amúgy egyetértek a férjeddel: én is tuti megrángattam volna, sőt...pedig nem vagyok agresszív típus, de tuti, hogy nem ment volna el csak úgy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam a telefonban, akkor még nem tértem észhez, csak annak tudtam örülni, hogy megállt a gyerek előtt...

      Törlés