Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. november 21., szerda

A közös mosás hátrányai

Már párszor írtam, hogy a lakásba nem fér be a mosógép, ezért az alagsorban mosunk a közös mosógépen.
Ma délelőtt nekem volt időpontom, mikor leértem már ment a gép 10 perce más ruháival.
Gondoltam ez még belefér, bár így is 50 percet elvett az illető az életemből, amit mással akartam tölteni.
Megvártam amíg lejár a gép (más ezt nem teszi...leállítja a gépet és kipakolja a ruhákat a csapba).
Aztán vártam kb fél órát, de az illető nem jött a ruháiért.
Ekkor meguntam, kipakoltam a ruhákat...függöny, fürdőszoba szőnyeg, ezeket kellett feltétlenül más időpontjában mosni.
Végül így elindítottam a saját ruháimmal a gépet, de ez azt is jelenti, hogy 2 helyett csak 1 gépet indíthatok, mert déltől másnak van időpontja.
Mindegy, megoldom...
Nem sikerült elkapnom az illetőt, mert mire újra lementem már elvitte a ruháit...a szárítót nem akarta használni.
Pedig tudtam volna neki mit mondani:-(
Nem értem!
Ha már bepofátlankodok más időpontjába, akkor miért nem rohanok le a géphez, amikor lejár???
A délutáni bevásárlásom így rohanássá alakul át, mert ezt a másfél órát itt a lakásban ücsörögve töltöttem...

1 megjegyzés:

  1. Látod, ezért írtam, hogy nekem nem jött volna be a genfi lakás...:) Nem bírnám az ilyet, csodállak téged.

    VálaszTörlés