Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. augusztus 17., péntek

Vége az orvosi vizsgálatoknak...

Szóval túl vagyok egy gyomortükrözésen, egy gyomor röntgenen, 2 vérvételen, egy tüdő röntgenen...
A jó hír, hogy sehol semmi problémát nem találtak.
Illetve találtak vashiányt (erre kaptam gyógyszert), kicsit sok savat (erre is kaptam gyógyszert), mást nem!
A gluténérzékenység eredményére még várni kell, majd szeptember 4.-e után tudom meg.
Talán igen, talán nem...de jobban szeretném, ha nem lenne a válasz, mert akkor az azt jelentené, hogy a fiam nem örökölte, vagyis lenne esély arra, hogy elmúlik nála.
Még mindig azon gondolkodom, hogy a gluténérzékenység az betegség, vagy nem.
Egyik előző bejegyzésemben írtam már erről: "El kell fogadni a betegséget is!"
Vannak vélemények, melyek szerint ez nem betegség, csak a szervezetünk jelzése, hogy egészségesen étkezzünk.
Bár én úgy gondolom, hogy okkal történnek velünk a dolgok, és mindig minden történés jelez nekünk valamit, de ettől függetlenül még mindig betegségnek gondolom.
Ez persze nem zárná ki azt, hogy ez egy jelzés...csak mondjuk egy 5 éves gyereket már figyelmeztet a sors?
Na mindegy, talán elmúlik, túl tudok lépni ezeken a gondolatokon.
Ma egyébként egész nap a városban voltam, orvosoknál, vásároltam és fodrásznál.
Készülünk az útra, kedden indulunk Genfbe!
A fiúk az apjukkal dolgoztak:-) Este 7 volt, mire hazaértem.
Persze korábban is sikerülhetett volna, ha busz helyett kocsival tudok menni, de hát a kocsim Genfben maradt.
De hamarosan újra beleülhetek:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése