Úgy érzem hangot kell adnom az elégedettségemnek:-)
Van egy Dell Vostro laptopom, ami tökéletesen működik már 2 éve.
Pár hónapja az akkumulátor nem töltődik, így csak vezetékről működtethető.
Azt gondoltuk biztosan az aksi ment tönkre (arra csak fél év garancia van), ezért vettünk egy szintén eredetit, de a helyzet ugyanez maradt.
Valószínű mégis a töltő a rossz.
Próbaképpen felhívtam a Dell ingyenesen hívható telefonszámát, és elmondtam a problémánkat.
Megkérdezték a gép és a töltő gyári számát, megnézték a rendszerben a gépet.
Mivel a Dellnél 3 év garancia van a gépekre, ezért mondták küldenek új töltőt a rossz helyett.
Mondtam problémánk van, mert 1 hét múlva utazunk Svájcba...erre mondták, hogy ez nem probléma, holnapután hozza a futár!
Nem kellett a régit elküldeni, hogy megnézzék, hogy tényleg rossz-e.
Én ilyen rugalmas garancia vállalással még nem találkoztam, ezért teszem most közzé ezt a megjegyzést!
Az osztrák Dell-nél dettó ilyen pozitív eljárásban volt részünk nem is oly rég a férjem dell-jének az aksija ment tönkre kb.7 hónapra s pár nap alatt a munkahelyére hozta is a futár :)
VálaszTörlésA leírtakat még megfejelték azzal, hogy már ma délután itt volt a töltő, és így már tökéletesen működik a gép.
TörlésSzóval, ha új gépet veszek, az Dell lesz:-)
És most vettük észre, hogy Hollandiából érkezett meg a töltö 1 nap alatt!
VálaszTörlésigen, iszonyú gyorsak! :) így működik egy JÓ ügyfélszolgálat és garanciális ügy! :)
VálaszTörlésHajnalka! Meg tudnád adni az ingyenesen hívható számot, mert megint akadt egy kis problémánk, de a számot otthon felejtettem.
TörlésEz külföldről is hívható? Ha nem hol találok ilyen számot, ahol magyarul is kérdezhetek?
Köszi!