Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. augusztus 15., szerda

Vanília és csokoládé puding

Hát vanília pudingot lehet készíteni GM pudingporból is, de van egy házi változat is:
  • 4 dl tejet felteszek melegedni
  • hozzáadok 2 evőkanál cukrot
  • beleteszek egy fél vaníliarudat
    (nagyon fontos, hogy a vaníliarúdat hosszában is félbevágom, és kés hegyével belekapargatom a tejbe a magokat)
  • utána összemelegítem, majd elzárom a gázt
  • 10-15 percig pihentetem (ennyi idő alatt teljesen kiázik a vanília)
  • ezután már csak sűríteni kell (meg előtte kivenni a vaníliarúdat... :))
  • egy deci hideg tejben elkeverek 5 púpos teáskanál étkezési keményítőt (kukoricakeményítő)
  • majd a többihez öntöm, és folyamatos keverés mellett felforralom
A csokis puding elkészítése még egyszerűbb!
A tejbe csak csokidarabokat szórok, aztán jöhet a keményítő!
Persze itt cukrot sem teszek hozzá.

Biztosan olcsóbb, mint a boltban kapható GM pudingpor, és finom:-)
Bár én a bolti változatot nem kóstoltam, már akkor így készítettem a pudingot, amikor még nem voltunk gluténérzékenyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése