Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. augusztus 9., csütörtök

Lassan indulunk Genfbe:-)

21.-én kedden indulunk vissza, szóval visszatér minden a rendes kerékvágásba.
Végül sürgősségi beutalóval bejutottam a kórházba, bár kellett hozzá egy kis protekció is.
A portás régi barátom, ő indított gyorsan egy telefont, és már bent is voltam a rendelőben.
Hiába Magyarországon a portások az urak:-)
Még az indulásig lesz pár vizsgálat, éppen vége lesz a kivizsgálásnak mire indulunk.
Mikor bejutottam, akkor már minden sínen volt. A doki nagyon rendes és segítőkész.
Persze gyógyszerekre és valamilyen diétára mindenképpen számítok, bár még sok eredménynek meg kell érkezni.
De legalább megtudom, hogy mi a bajom:-)
Genfben már 23.-án dolgunk lesz, megyünk az oviba az igazgatónővel beszélni.
27.-én pedig kezdődik az ovi és az iskola is!
Azt hiszem lesznek új élmények az óvodai beszoktatásnál.
Meg gondolom az iskola 2. osztálya is tartogathat meglepetéseket:-)
Mindenesetre újabb információt biztosan azoknak, akik Genfbe költöznének hasonló korú gyerekekke.
Természetesen minden fontos információt meg fogok írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése