Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. október 8., szombat

Szülői értekezlet

Tegnap volt az első szülői értekezlet az iskolában.
Hát erre nem én mentem sajnos, ezt nagyon sajnálom. De hát én úgy sem értettem volna semmit...
Elmondták, hogy miket csinálnak a gyerekek napközben. Hát jól le vannak terhelve...
A tanárnő azt mondta, hogy minden gyerek nagyon elfárad, van akit ezért délután már nem is visznek.
Az én fiam is kifárad a héten, de eddig azt gondoltuk, hogy csak ő és azért mert nincs hozzászokva, mert otthon nem járt oviba.
De ezek szerint másoknak is leterhelő.
Már év végén bizonyítványt kapnak majd.
Én járok a tanfolyamokra. Már visszajött az eredeti tanárnő a délelőtti órákra. Na ezt nem bánom...
Már írunk is, így van mit tanulni...csak időm nincs.
Így, hogy a pici nem jár oviba az egész napomat elfoglalja. Esetleg akkor lehet kicsit tanulni, amikor alszik.
Az esti tanfolyamra megvettem a nyelvkönyvet.
Azt egy szomáliai nő tartja :-)
Elég pörgős nő, kíváncsi leszek majd az óráira.
Mondjuk a kiejtéssel nem sokat foglalkozik...még szerencse, hogy járok a másik helyre is.
Házit is ad...csak időm legyen megcsinálni, megtanulni :-(
Lakást még nem találtunk...megnéztünk pár házat, 1 lakást...egyik sem az igazi.
Folyamatosan nézzük az interneten, kapcsolatban állunk jó pár ingatlanközvetítővel...talán hamarosan lesz eredménye...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése