Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. október 20., csütörtök

1 hét szünet...

Ma volt az utolsó nyelvtanfolyam, 1 hét szünet következik.
Az iskolában is szünet lesz, így Elzászba utazunk. Ott nem lesz internet...:-(
Egyébként kedden minden rendben volt.
Tankoltam, vásároltam a Diában, aztán mentem a Lidl-be. Ott már várt a férjem.
A kórházban minden rendben volt a fiammal, egészséges. Már vissza se kell vinni.
Egyébként aki Fr.országban vásárol, ajánlom neki a Diát! Sok minden olcsóbb, mint a Lidl-ben, vagy ugyanannyiba kerül.
Van törzsvásárlói kártyájuk, amit ha használsz, a fizetésnél kapsz vissza pénzt.
Én kb. 30 euróért vásároltam és 3 euróval kevesebbet kellett fizetni (kb. 900 Ft a mai árfolyamon...nem kevés).
Douvainben van, máshol nem tudom.
Na  a Lidl után megnéztük a házat. Nagyon jó állapotban van, a felosztása is jó, szép kertje van.
Ami nem jó, hogy elektromos és fa fűtés van.
Az elektromos drága, a fa fűtésből meg már elegem lett otthon:-)
Na és drága is...a férjem még gondolkodik.
Holnap nézünk meg egy másik házat...
A nagyobbik fiam ma nagyon elfáradt...ebédszünetben elaludt. Alig lehetett felkelteni.
4-kor hazahoztam és rögtön elaludt, csak vacsorázni kelt fel. 7-kor már véglegesen aludt, a pici fél 8-kor.
Hiába egy 4 és fél éves gyereknek sok az 5 tanítási óra 1 napra...reggel 8-tól 4-ig.
Holnap még iskola, aztán szünet. Akkor majd kipiheni magát.
Ja mondtam a tanárnőnek, hogy a fiam nagyon fáradt és ebédszünetben elaludt, alig tudtuk felkelteni.
Mondta, hogy otthon maradhat délutánra, ha fáradt...
Ebben az a nagyszerű, hogy ezt már el tudtam mondani franciául és megértettem, hogy mit válaszolt:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése