Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. október 26., szerda

Ma mostunk...

Tegnap elmentünk Douvainbe (a várhatóan új lakhelyünkre) várárolni a picivel.
Bejártunk minden boltot...
Reggel már nem volt lázas szerencsére és azóta sem az. Már csak antibiotikumot kap.
Ma reggel mostunk, most végre elaludt.
A mosás alatt a játszó szobában voltunk. Ő játszott, én meg tudtam egy kicsit tanulni a franciát.
Elég jó idő lett, így délután szerintem sétálni fogunk.
Apáról és a nagy fiamról semmi hír még eddig...én már küldtem nekik 3 sms-t, de a férjem nem válaszolt.
Aki ismeri az nem csodálkozik ezen :-)
Tegnap vettem húúúst...ha itthon van a férjem, nem szoktunk :-(
Vacsorára megsütöttem az egyik szeletet, nagyon jól esett. Ma ebédre sül a másik is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése