Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. október 11., kedd

betegség:-(

Hát jó régen írtam, de nem volt időm...
A gyerekek betegek...köhögnek, náthásak. Aludni így nem sokat alszunk.
Tegnap elvittük őket megint orvoshoz, de nem volt bent a doktornő délután.
Az asszisztensnőtől kaptunk kúpot a köhögésre...megint. Már a múltkor sem használt.
Szerdán délelőtt viszem vissza őket, addig csak kihúzzuk valahogy. Mondjuk érdekes lesz megértetnem magam...a férjem dolgozni fog:-)
Akartunk venni orrszívót, olyat ami a porszívóhoz csatlakoztatható.Na itt nem ismerik...
Van olyan, amit szájjal kell szívni, de azt már próbáltam, nem jó semmire.
Meg van egy pumpás változat. Ezt vettük meg, ez valamennyire működik. De össze sem lehet hasonlítani az otthonival. Pesze, ha nem felejtettem volna otthon...
Ma a nagyfiam múzeumba megy délután az iskolával. Már nagyon várja, még betegen sem akar itthon maradni.
Este meg megnézünk egy házat, hátha...
A nyelvtanfolyamokra járok. A délelőttin most végeztünk a hangzókkal, kezdjük az írást, olvasást.
Esti még csak 1 volt, ma este megyek megint. Már megvettem a könyvet, úgyhogy mindent bele...:-)
Most látom, hogy igen el van tolódva az idő...kedd van, de hétfőt ír ki a blogger...na nem tudom, hogy mi ennek az oka, de keresem.
Megtaláltam...rossz időzóna volt beállítva:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése