Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. április 6., péntek

Spanyolország:-)

Tegnap indultunk Costa Bravara, azon belül Tossa de Mar-ba.
Késő délután indultunk el és hajnal 2-kor értünk ide.
Természetesen a szállodába még nem lehetett bejönni, a tengerparton parkoltunk és ott aludtunk a kocsiban.
Reggel pont napfelkeltekor ébredtem. Kinéztem a kocsiablakon és láttam a tengert és a napfelkeltét.
Csodálatos volt:-)
10 után be lehetett költözni a szállodába. A szoba elég nagy és van Wifi a szobában!
2 db. 2 személyes ágy van, azon elférünk. Kiságyat ugyan kértünk, de nem kaptunk. De utólag nem reklamáltunk, mert így is kényelmes.
Elvileg csak a közös helységekben van, de én itt is tudom fogni.
All inclus ellátást kapunk, tehát étel, ital ingyenes.
Érkezés után voltunk a bárban, ittam kávét, ettem hamburgert...
Nagyon szép helyen vagyunk, az idő is jó!
A pici most alszik, a nagy pedig kiment az apjával a tengerpartra.
Nemsokára ebéd, na alig várom, hogy szétnézzek a svédasztalokon:-)
Reggel voltunk egy boltban, de csak körülnézni. Azt nem mondanám, hogy olcsó hely.
Persze a tengerpartot meg kell fizetni!
Mi 8 napra jöttünk, az egész családnak 700 CHF volt a szálloda. Ez kb. 175 000 Ft.
Tekintve, hogy semmiért nem kell fizetni itt, szerintem nem drága.
Mondjuk az autópálya díjak elég magasak Franciaországban és Spanyolországban is.
70 eurót fizettünk érte...Tekintve, hogy Svájcban 40 CHF egész évre, hát el lehet mondani, hogy nagyon drága.
Na most még csak ennyi élményem van:-)
E-mailt lehet nekem írni, tudom olvasni és válaszolni is tudok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése