Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. április 13., péntek

Pakolás:-(

Sajnos elérkezett ez a nap is, reggel indulunk vissza Genfbe!
Már összepakoltam a ruhák nagy részét, mert reggel 10-ig el kell hagynunk a szállodát.
Hiányozni fog ez a nyugalom:-)
Semmire nem volt gondunk, sétáltunk, ettünk, ittunk...szép tájakat láttunk.
Ma reggeltől egyébként nem volt víz a szállodában, sőt az egész utcában sem. Csőtörés...
Ez kicsit megnehezítette a dolgokat, pl. mosakodás, fogmosás, stb.
A legfájóbb pont nekem az volt, hogy nem volt kávé egész nap. Mostanra már kellőképpen megfájdult a fejem.
Végre van víz, na és kávé is:-)
A gyerekek most fürdenek az apjukkal, én meg a bárban iszogatom a kávémat és írok...
Nemsokára vacsora, az utolsó! Még kiélvezem a sok jó salátát, otthon úgysem eszünk ennyit.
Este még lesz disco a gyerekeknek:-) A nagyobbik fiamnak azt hiszem ez fog a legjobban hiányozni, na meg a dinnye:-)
Közeledik a hétvége, a szálló újra megtelt vendégekkel. Délelőtt láttam, hogy az a szálloda is kinyitott, amelyik egyébként hétközben zárva van.
Ma egyébként volt bingo, de nem értem ide, mert a pici aludt, a nagyok meg sétáltak.
Még sosem játszottam, így szívesen kipróbáltam volna:-(
Tegnap este kareoke volt, de amíg mi maradtunk, addig senki sem vállalkozott az éneklésre.
Ezt is sajnáltam, mert ezt sem láttam még élőben...de a gyerekeket le kellett fektetni:-(
Később hallottam, hogy énekelnek a szobából.
Akkor holnaptól újra Genf, folytatom a francia leckéket a nyelvtannal és persze befejezem a 8. kiejtési leckét...valahogy lemaradt a vége:-)
Vissaztérünk a hétköznapokba...iskola, tanfolyam, munka...kinek-kinek mi jut:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése