Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. április 10., kedd

Még mindig a tengerpart...

Hát már pár napja itt vagyunk. Nagyon kellemes kisváros ez, van sok látnivaló.
Megnéztük a római romokat, a várat és sokat sétáltunk a zeg-zugos utcákon.
Ma hajókiránduláson voltunk. Hát....
1 órás út volt, nem is gondoltam rá, hogy probléma lehet, de 10 perc után rájöttem, hogy ez bizony nem balatoni hajókázás:-)
Tiszta tengeribeteg voltam, a pici ki is dobta a taccsot, de a nagy sem volt valami jól.
Egyedül a férjem élvezte, mi elég sokat szenvedtünk.
Pedig gyönyörű volt a kilátás, a hajó barlangokba is bement és a hajó alja üvegből volt, lehetett látni a tengeri élővilágot.
Ha valaki erre járna: 14 euro volt a jegy a felnőtteknek, a gyerekeknek ingyenes.
Én sajnos nem tudtam lefelé nézni, mert anélkül is elég rosszul voltam:-)
Szép volt nagyon, de alig vártam, hogy leteljen az 1 óra.
Az már biztos, hogy világkörüli hajóútra nem fogunk menni:-)
A szálloda bárjában kamillateát javasoltak a problémáim enyhítésére és öntöttek bele valamilyen likőrt is...azt mondták, hogy ez tuti módszer, mindjárt jobban leszek.
És tényleg igaz!
Itt vagyunk már jó pár napja, a svédasztalos kaják bizony megerőltetik a gyomrunkat.
Én már csak salátát és gyümölcsöt eszek, egyéb kajákra rá sem bírok nézni:-)
A férjem mindent megkóstol, aztán meg megy sétálni, hogy fel tudja dolgozni a sok ételt:-)
A gyerekek is inkább csak gyümölcsöket esznek, bele-bele kóstolnak egyéb kajákba is, de csak módjával.
Általában reggeli után együtt sétál a család, délután a pici alszik. A nagy akkor az apjával megy a tengerpartra.
Aztán jön a fürdés még vacsora előtt, a vacsora után disco van a gyerekeknek. Na ott kitáncolják magunkat és utána már csak fogat mosni tudnak az alvás előtt:-)
A szálloda egyébként eléggé kiürült húsvét után, csak pár család maradt.
Láttunk olyan szállodákat is, ahová kiírták, hogy csak hétvégén van nyitva.
Mindenesetre szerintem ez a kisváros ideális egy gyerekes családnak, aki éjszakai kikapcsolódásra is vágyik, az másik helyet keressen!
A mi szállónk nagyon jó, finom, változatos kaja van, programok a gyerekeknek. A személyzet kedves, a szobák tiszták. És olcsó:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése