Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. április 28., szombat

A magyarok...

Egy kis gondolkodás után nekiálltam ennek az írásnak.
Kellett egy kis idő, hogy ne indulatból írjak, ebben segítségemre is volt valaki...az is kiderül mindjárt, hogy ki.
Rendszeresen olvasom a Határátkelő oldalt és nagyon sok színvonalas írással találkoztam ott.
Szeretek olvasni arról, hogy ki hogyan él az új hazájában, bár én nem szándékozom Genfből elköltözni.
A posztírók és a kommentelők között is gyakran megjelennek olyanok, akik Magyarországot, a magyar embereket szidják.
Tudom, nem könnyű most a helyzet otthon, hiszen a barátaim, családom ott él és rendszeresen olvasom a híreket is.
De!!! Az az ország a hazám, ott éltem le életem nagy részét és nagyon sok jó emlékem van, ráadásul most is nagyon szívesen megyek haza.
Sőt, ha tehetném még mindig ott élnék!
Ezért bánt, ha valaki általánosságban szidja Magyarországot, a magyar embereket.
A napokban volt egy írás, ami nagyon felidegesített és nem is tudtam mit kezdeni a poszt írójával...nem tudom sajnáljam-e, vagy utáljam.
Talán inkább sajnálatra méltó, mert semmi szép emléke nem maradt a gyerekkorából és az írás alapján a családját, barátait sem becsüli semmire.
Itt a link:
http://hataratkelo.postr.hu/ki-a-hazaarulo
Ez volt az első írás, ami negatív kommentre késztetett, na ezt külön sajnáltam, mert én próbálom mindig a pozitívumokat nézni.
Ezt önmagában még nem írtam volna meg, ha nem olvasok egy blogot...a szerző második írását.
Már az első is nagyon tetszett, bár ott olyan emberről volt szó, akit ismerek.
A második már egy számomra ismeretlen emberről szólt, de megragadott az, hogy igen a magyar emberek is képesek jót mondani másokról!
Ezt most megosztom veletek!
Nem, nincs benne semmi konkrét információ semmiről...csak azt olvashatod, hogy ma Magyarországon még mindig vannak emberek, akik tudnak pozitívan viszonyulni az élethez és tudnak jót mondani embertársaikról!
És én ennek nagyon-nagyon örülök!
Íme az első és második cikk linkje, a szerző engedélyével:
http://kaposvarmost.hu/blog/bejegyzesek/2012/04/21/megkert-a-zoli_1494.html
http://kaposvarmost.hu/blog/bejegyzesek/2012/04/28/becsapodott-az-atombomba-suli-kriszti-szemelyeben_1598.html
Arról meg ne is beszéljünk, hogy egy jó magyar étel receptje is megtalálható ott:-)
A második az én kedvencem!



Remélem hamarosan lesz egy jó falusi krumplis pogácsa recept is!
A szerző: Farkas Éva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése