Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. április 1., vasárnap

Mindenféle...

Elég régen írtam már. Sajnos kisebb internetproblémáink vannak.
Ezt úgy próbálom megoldani, hogy megírom Word-ben, aztán meg gyorsan bemásolomJ
Ezt még engedi az internet!
Hát mi is történt?

Az iskolában egy elég megdöbbentő esetnek voltam fültanúja.
Amióta megjött a jó idő, délután mindig az udvaron kezdenek a gyerekek. Ez nekem nagyon tetszik, jó, hogy a levegőn vannak.
Pénteken arra lettem figyelmes, hogy a tanárnővel ott a gyerekek előtt úgy üvöltözött egy szülő, mint kocsis a lovával.
Nem értettem, hogy mi volt a probléma, csak azt hallottam, hogy az anyuka kiabálja, hogy ez volt az utolsó alkalom és elrángatta a gyerekét.
A tanárnő végig csendesen beszélt, azt nem hallottam, hogy ő mit mondott.
Úgy látszik, hogy az idióta szülőktől itt sem menekülnek meg a tanárok L
Egyébként a fiam tanárnője nagyon kedves a gyerekekkel és a szülőkkel egyaránt…ezért nem értem az esetet.
Ez a gyerek egyébként a második félévben érkezett, azt nem tudom, hogy költözés miatt jött új iskolába, vagy esetleg az anyuka a régi iskolában sem volt megelégedve a tanárnővel.

Szerdától szünet lesz az iskolában, több mint 1 hét!
Csütörtökön indulunk SpanyolországbaJ Egy kis nyaralás!
Már mindenki nagyon izgatott, a gyerekek már nagyon várják a tengert.
Hát én a tengert is szeretném látni, na meg már előre készülök a spanyol ételekre.
Imádom kóstolgatni a különböző nemzetek ételeitJ
Ezt most megtehetem, mert olyan ellátást kértünk, aminél minden étel és ital ingyen van! Szóval végigkóstolhatom az egész menüt.
Valószínűleg ott nem lesz internet, így nem biztos, hogy fogok majd tudni írni.
A gépet azért elvisszük. A közös helységekben lesz ugyan ingyenes Wifi, de sajnos tönkrement a gépünk aksija és csak kábelről működik. Talán lesz egy dugó is, ahová bedughatom,,,

Közben a kocsimból folyik a hűtővíz. Na csak ez hiányzott!
Most egyenlőre megnézi a férjem, hogy mennyire folyik. De lehet, hogy szerelőhöz kell vinni.
Igaz csak egy csövet kell kicserélni, de itt biztosan drágább lesz, mint otthon.
Mindenesetre ezzel a kocsival fogok majd nyáron hazamenni, ezért meg kell csináltatni, ha biztonságosan haza akarok érni.

Tegnap vásárolni voltunk Franciaországban a spanyol útra.
Este a pici belázasodott, 39,5 ez bizony magas!
Volt egy lázgörcse is, pedig előtte már adtam neki lázcsillapítót.
Elájult, rángatózott, ahogy ez lenni szokott ilyenkor. A hűtőfürdőben tért magához.
Volt már 2 lázgörcse a kicsinek is előtte, illetve a nagynak is volt 2 amikor kisebb volt.
Eddig mindig egyedül voltam itthon, ez volt az első alkalom, hogy a férjem is látta.
Ő nyilván jobban megijedt, mint én, hiszen neki ez volt az első.
Reggel is lázas volt még a pici, kapja a lázcsillapítót.
Ha hétfőre sem múlik el, akkor irány az orvos!
De én azért reménykedem, hogy ez csak az a bizonyos „3 napos láz”, aminek az okát sem lehet kideríteni és 3 nap múlva már nyoma sincs…
Ma mindenestre nem lesz séta a parkban, a nagyobbik legnagyobb bánatára.
Hát mára ennyi…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése