Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. december 18., kedd

Karácsonyi vásár

Egy kedves vállakozás:-)
Ma este 5-kor kezdődött az iskolában.
A gyerekek által készített termékeket árulták a nagyobb gyerekek.
Az én fiam egy hó"gömb"-öt készített mikulással, hóeséssel, egy kisebb befőttes üvegben.
Ezt, és a többi terméket árulták a gyerekek, és gondolom a bevételt az iskola hasznára fogják felhasználni.
Elég rohanás volt a napom, hiszen a délutáni tanfolyam után mentem a nagyobbik gyerekért az iskolába, hazahoztam.
Megjött az apja, én elmentem a kicsiért az oviba.
Miután hazaértünk a nagyobbik felöltözve várt, induljunk a Karácsonyi Vásárra!!!
A kicsi otthon maradt apával, mi pedig elmentünk megnézni ezt a vásárt.
Karácsonyi képeslapok, gyertyák, hó"gömbök", sütik, stb....és mind a gyerekek készítették.
Ezeket a szülők megvásárolhatták, én is megvettem a saját "gömbünket":-)
Egy érdekes dolog történt közben...
Éppen annál a standnál, ahol az én fiam terméke volt sokan voltak.
Közben én kaptam egy pohár bólét, és mivel senkire nem akartam ráönteni, ezért a hó"gömb"-bel félreálltunk, megvártam, hogy kisebb legyen a sor.
Egyszer azt vettem észre, hogy a fiam rángatja a kabátomat, hogy menjünk fizetni, hiszen megvesszük ezt...
Senki nem kifogásolta volna, ha hazamegyünk fizetés nélkül, mivel senki sem figyelte.
De az én fiam fontosnak tartotta, hogy kifizessük a 4 frankot:-)
Ez engem örömmel töltött el, bár én sem szándékoztam fizetés nélkül távozni!
Volt régebben, hogy a pici kezében maradt a boltban egy bio mogyoró a fizetésnél, és én ezt csak az utcán vettem észre.
Akkor elmagyaráztam nekik, hogy ezt ki kell fizetni, visszamegyünk a boltba, mert semmit sem hozunk el fizetés nélkül.
Vissza is mentünk, kisebb értetlenkedés után megengedték, hogy kifizessem:-)
Ezek után remélem, hogy az én gyerekeim nem fognak nagyobb korukban csokit lopni a boltban, mert úgy látom, hogy megtanulták, hogy mit illik csinálni ebből a szempontból.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem sok esetben azok a gyerekek lopnak felnőtt korukban, akik előtt nem volt jó példa, vagy épp a szülőktől is ezt látták.
    :(

    VálaszTörlés