Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. december 18., kedd

2 szatyor ruha

Ma átnéztem a tegnap kapott ruhákat, cipőket.
Valóban igaz, hogy úgy néznek ki, mintha tegnap vettem volna őket a boltban:-)
Egy kicsit el is gondolkodtam ezen, ugyanis 5 téli kabátot és 10 nadrágot találtam, a pulóvereket és egyéb dolgokat meg sem számoltam.
Minek ennyi???
A kanadai nő is elmondta, hogy a zömét rá sem adta a gyerekre, de nem azért mert bármi baj lett volna velük...
A rokonok csak küldték, hozták a ruhákat...ő meg párat használt, kimosta, így sok nem került elő a szekrényből.
Mennyi ruha kell egy gyereknek?
Ezt családja válogatja természetesen.
Én nem gondolom, hogy mindig újabb és újabb ruhákat kellene rájuk adnom.
A lényeg, hogy tiszta legyen és ne legyen szakadt.
Természetesen, ha egy ruha elhasználódott, akkor kidobom, de csak azért nem adok rá új ruhát, mert ezt már a múlt héten hordta.
Ezt van, aki másképpen látja, én az ő álláspontját is elfogadom.
Mindenesetre párat visszaviszek belőlük:-)
De ezt nem azért teszem, hogy megsértsem őt, sőt!
Megkért, ha valamelyik nem jó, akkor vigyem vissza, mert szerdán utazik Angliába és elviszi a barátai gyerekeinek.
2 télikabát elég szerintem, nem kell több, ugyanis jövőre nem lesz már jó....újabb gyereket meg nem szeretnénk.
Farmerből sem kell 10....el sem fér:-)

2 megjegyzés:

  1. Dominak harom telikabatja van, egy overallja, ket vastag pulcsija es ket unneplo kabatja.
    3 farmernadragja, ot meleg telinadragja es rengeteg melegitonadrag.
    Mellette ingek, polok, pulcsik...
    Nekunk kell.Mindegyiket hasznaljuk.
    Mondhatja barki, hogy minek, de nekunk igy jo es o mar most 2 evesen ott all a tukor elott, valogatja, hogy mit vegyen fel...volt kitol tanulnia: apanak is sok nadragja, inge van,stb, nekem is sok ruham van, Dorkarol ne is beszeljunk...
    Most kezdi a jemezes-korszakat, igy van telapo es batmanruha is...hamarosan lesz kiraly, katona, tuzolto is, mert naponta mas akar lenni...
    Szerintem ez anno olyan, mint Dorkanal a hercegnos korszakai...volt o Csipkerozsika, Hofeherke, stb:)

    Majd ha a nagy hazba koltoztok, nalatok is elfer majd.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott biztosan jobban elférnek majd a ruhák, de nem hiszem, hogy sokat gyűjtök össze ott sem.
      Az emberek különbözőek, és ez így jó:-)
      Van aki szereti a sok ruhát, szeret mindig változatosan, csinosan öltözködni, valaki meg nem.
      Mind a 2 oldalt meg lehet érteni, és el lehet fogadni.
      Annak egyébként sem lenne sok értelme, és jogos sem lenne, ha valaki az egyik csoportba tartozik, és kritizálná a másikat:-)
      Szóval nekem jó az, hogy ti sok ruhát vesztek, ha nektek ez így jó:-)

      Törlés