Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. július 7., hétfő

Sonnia Grimm koncert

Tegnap koncertre mentünk a gyerekekkel, bár inkább egy szabadtéri színházi előadásnak nevezném.
KATT!

A főszereplő a svájci gyerekek kedvence, Sonia Grimm, de az előadásban még szerepelt 38 gyerek is.


Természetesen franciául énekelt, a gyerekek is franciául énekeltek, mondták a szövegüket.
Nagyon jó előadás volt, a fiaim is élvezték, sőt még én is, mert ha nem is mindent, de értettem a dalok szövegét is.
Mi ezt az előadás néztük meg:


Az énekesnő munkásságáról itt olvashattok!
Profi előadás volt, szép jelmezekkel, érdekes történettel, így mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy nézze meg, ha a közelükben lép fel.
Amikor elindultunk erre a rendezvényre, akkor a gyerekkorom Halász Judit koncertjei jutottak eszembe, azt gondoltam, hogy most is valami hasonlót fogunk látni, de tévedtem.
Nem volt közös éneklés, de ettől függetlenül jó volt!
Néhány saját kép is következik...
Itt még a próbát láthatjuk, még ép díszletekkel:


A színpad előtti díszletek folyamatosan felborultak, végül el is vitték őket. A középen látható oszlop is feldőlt egyszer, pont a színpad közepére, de szerencsére nem talált el senkit.
Ez pedig már az előadás:


De egy szép építményre is felhívnám a figyelmeteket, amit eddig még én sem láttam. Genf legújabb hídjáról van szó, amivel rengeteg díjat nyertek a tervezők.


A híd neve: Pont Hans-Wilsdorf, a névadó alapította a Rolex céget sógorával Alfred Davissel, ami 1919 óta működik Genfben. Ezért nem is véletlen, hogy pont a Rolex mellett található...
Egy esti kép a netről:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése