Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. június 3., kedd

Impulzusok

Nem mondanám, hogy a tegnapi nap volt a legjobb napom!
KATT!

Számos olyan hatás ért, ami kissé kilendített az egyensúlyi helyzetemből, de itt most csak egyet említek meg.
Amikor a férjem hazaért, akkor közölte, hogy az autóm hátsó kereke le van engedve...
Gyakorlatilag 3 eset jutott az eszünkbe:
1. Valaki kiszúrta.
2. Valaki nekiment a kocsinak, így engedett le.
3. A szelep adta meg magát.
A leszerelés után látszott, hogy valószínűleg a 3. tipp volt a helyes, de majd kiderül, ha este hazahozom a gumistól a kocsit.
A férjem tegnap este feltette a pótkereket, amivel el tudtam ma menni a garázshoz, de nem örült ennek, ez érthető.
Szerencsére utoljára ő használta (szombaton), így nem tudta rám fogni, hogy biztosan én nem csináltam jól valamit.
De ezzel szépen elment az idő, így a gyerekek később vacsorázhattak, később kerültek ágyba, ez az est további részére is rányomta a bélyegét.
Miután minden rendben volt, én lementem úszni, kicsit ugyan késve...
A lépcsőház előtt voltam, amikor éppen el kezdett szemerkélni az eső, amit én ebben a pillanatban élveztem, mint egy gyerek, és mosolyogva tartottam oda az arcomat az esőnek.
Külső szemlélő számára ez kissé fura lehetett, ezt elismerem.
Jött is egy férfi, aki kifejezte örömét, mert neki nagyon szimpatikus, ha valaki ilyen kis dolgoknak is így tud örülni.
Beszélgettünk, végül ott tartottunk, hogy meghív vacsorázni, amit én udvariasan elutasítottam, hiszen a férjem valószínűleg nem ugrana ki a bőréből örömében, ha idegen férfiakkal mennék vacsorázni.
De azért jól esett...Talán mégsem vagyok annyira öreg?
Mindenesetre ez a kis beszélgetés felvidított, elfeledtette a napi bosszúságokat.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Na ja, a múltkor egy sokkal fiatalabb srác...most meg egy kissé öregebb férfi :-)
      Egyébként a szelep volt a kocsin a gond, mind a négyet kicserélték 30 CHF-ért a biztonság kedvéért (baráti ár Svájcban, azt gondolom).
      Egyébként tényleg kedves ember volt, nem volt tolakodó. Tetszett neki az örömöm, na meg az, hogy éppen úszni mentem, hiszen ő a szomszédos stadionban focizott éppen. :-)

      Törlés
    2. Akkor tényleg olcsón megúsztad.
      :)
      Ebben nincs semmi. Jó néha a visszajelzés, akkor is ha már elmúltunk ennyi meg annyi.

      Törlés