Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. június 20., péntek

Az új játszótér

Ígértem képeket arról a játszótérről, amit mostanában adtak át.
KATT!

Ma arra sétáltam, így fotóztam is...
Az első képen a nagyobb csúszda látható. Van rajta egy piros "valami"...Ha abba belekiabálunk, akkor egy kicsit odébb a másikon hallhatja egy másik gyerek.


Íme a kisebbik csúszda, ahol hallhatja a gyermek a másik hangját.


Na és persze a kifeszített drótkötél a gumival, amin nagyon szeretnek játszani a gyerekek.


Nem nagy játszótér, de rengeteg előnye van!
Teljesen körbe van kerítve, így a gyerekek nem tudnak kiszaladni az útra. A játékok újak, a területet szépen füvesítették, de meghagyták az eredeti nagy fákat, így árnyékos is.
Természetesen vannak padok, asztalok, csak azokat nem fényképeztem le.
A legnagyobb előny az edző részleg, az apukák is szívesen jönnek ide gondolom...



A címet nem tudom, de a 9-es és 1-es busz áll meg közvetlenül mellette, Cheman de l'Eperon a megálló neve.

2 megjegyzés:

  1. Koszi a kepeket! Szerintem kiprobaljuk, a gyerekeim, imadjak ezt a drotkoteles jatekot, de nem mindenhol van. En meg Genfben nem talalkoztam ilyennel. A Signal de Bougy parkban van ketto, de mindig sorba kell allni. Oda szoktatok menni? Nyaron lesznek koncertek stb. Ez tok jo mert ingyenes szinte minden, kiveve az olyan animaciokat, hogy kenyersutes, pizzasutes. Ezekre meg nem neveztunk be, jo lenne, de kicsit soknak tartom a 20 frankot per gyerek ((-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a közeli helyeket látogatjuk, de erre is lesznek koncertek :-)

      Törlés