Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...

2014. április 28., hétfő

Vége a nyaralásnak

Hát akkor összegezzük ezt a 10 napot pár fényképpel!
KATT!

Csütörtökön délután indultunk, hajnalban értünk Tossa de mar-ba, a szobánkra várni kellett délig, de végül sikerült bepakolnunk.
A szálloda tömve volt, mi csak a szomszédos épületben tudtunk aludni, ahonnan az ünnepek után (3 nap) átköltöztünk a másik épületbe.
Ezt ugyan jeleztük az elején, hogy ez nem jó megoldás...okosabb dolog lett volna azokat a másik épületbe tenni, akik elutaztak hamarabb.
De nem okozott nagy gondot ez sem, hamar átpakoltunk.
Ismertük a helyet, hiszen 2 éve már voltunk itt. A szobák tiszták, a személyzet kedves, az étel finom, sőt rengeteg GM kaja volt a fiam számára.
Kis csalódás volt számunkra a gyerekprogramok szervezése. Ugyanaz a lány foglalkozott ezzel, aki 2 éve csinálta, sőt még segítsége is volt...
De valahogyan elveszítette a motivációját, így például nem volt mindig kedve mini discot tartani a gyerekeknek este, pedig a programban szerepelt.
Pár nap után a főnökség is felfigyelt erre, így jelen volt ezeknél a programoknál, ami azt eredményezte, hogy végül sikerült a gyerekeknek táncolni esténként.
De mi például elgondolkoztunk, hogy jövőre is ezt a hotelt válasszuk-e!
Természetesen körbejártuk a környék nevezetességeit.
A várból már tettem fel képeket.
Hajókázni nem mentünk, mert tavaly csak a férjem bírta ki ezt a programot, mindenki más rosszul lett.
Már kint a turisták által látogatott helyeken kívül található a haláltorony, ami egy külső védekezési hely volt anno.
Ide kevesen sétálnak el, hiszen már a helyiek által lakott környéken is túl van.

Bocsánat, de a fejek rejtve maradnak...
Akkor lássunk egy házat a kimondottan spanyolok lakta részről, érdemes megnézni!
Társasház, több lakás van benne:

Megnéztük a templomot is, ami nagyon szép, de sajnos kevés kép sikerült a telefonommal, túl sötét volt.

Szerintem nagyon hangulatos ez a kis rész, ahol gyertyákat lehet gyújtani...

Hát véget ért, szombaton délelőtt 11-kor indultunk vissza, este 8-kor értünk Genfbe, közben egyszer álltunk meg enni.