Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. június 17., vasárnap

Zoé baba

Én eléggé óvatos vagyok a felajánlásokkal, amiket beteg kisgyerek megsegítéséért kérnek.
Nem tudom biztosan, hogy tényleg oda kerül-e a pénz, ahová szánom.
Most egy gyerekkori barátnőm lánya karolt fel egy beteg kisgyermeket, és próbál neki segíteni.
Idézem:
"
Kedves Barátok és Ismerősök!
Azért hoztam létre ezt a csoportot, mert szeretném, ha együtt tudnánk segíteni Zoé Babának!
Zoé ,,Cri du chat'' (macskanyávogás) szindrómában szenved. A betegség mértéke még nem állapítható meg pontosan, de az biztos, hogy az izmai gyengék, ezért sokat kell tornáztatni és fejleszteni a képességeit!
Amint a képeken is látjátok gyönyörű, életerős kisbaba, aki mellett ké...t kitartó szülő és sok barát áll (na meg persze Én). Ennek ellenére a fejlesztése nagyon sokba kerül a családnak, ezért kitaláltam, hogy szervezek egy zumba napot, ahol zumba oktatók fergeteges partyn adnák át tudásukat és minket is fanatikus zumbásokká varázsolnának.
Találtam a nagy napra támogatókat, de bármilyen segítséget szívesen fogadok!
Lesz tombola, értékes ajándékokkal, amin a jelentkezők a jegy megvásárlásával automatikusan részt vesznek. A jegyekről (hol,mennyiért) később írok.
Remélem sokan szerettek zumbázni, de ha nem is a zumba, akkor Zoé Baba elvarázsolt titeket is.

Előre is Köszönöm!"
Az ő személye számomra biztosíték, hogy jó helyen lesz a pénzem.
Kérek mindenkit, aki tud segítsen, ezt több féleképpen is meg lehet tenni.
Lesz egy rendezvény, amin azonkívül, hogy segítetek, jól is érezhetitek magatokat.
Íme a plakát:
Aki messze lakik, mint pl. én, az vehet 1000 Ft-ért támogatói jegyet, illetve az ígéretek szerint hamarosan lesz bankszámlaszám is.
Szívesen közvetítek!:-)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése