Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. június 5., kedd

Ezeket érdemes elolvasni!

Két írásra szeretném felhívni a figyelmeteket!
Engem megsírattak, azt gondolom ezt mindenkinek olvasni kell.
A Határátkelőn jelentek meg tegnap, illetve ma.
Itt vannak a linkek:
http://hataratkelo.postr.hu/maguk-sem-tudjak-mire-vallalkoztak
http://hataratkelo.postr.hu/osszecsomagoltuk-az-eletunket
Ritkán lehet ennyire jó írásokat olvasni!
A mi életünk, hát az változatlan.
Ma a fiam kapott egy meghívót egy újabb születésnapra.
Nagyon boldog és már azt tervezgeti, hogy milyen ajándékot vegyünk a Jennának:-)
Az ünnepség csak jövő szerdán lesz, gondolom addig minden nap azzal fog zaklatni, hogy menjünk ajándékot venni.
Egyébként szerencsére itt nem várnak nagy ajándékokat, maximum 10-20 CHF-ot kell erre költeni.
Ez átszámítva soknak tűnhet, de az itteni fizetésekhez képest nem az.
A gyerekeknek viszont nagy öröm és megtiszteltetés, ha meghívják őket egy ilyen bulira.
Gondolom jövőre mi sem ússzuk meg:-)
Megszervezni kicsit nagyobb költséggel jár, de hát a mi fiunk sem maradhat ki ebből.
Lassan vége a tanévnek, 21.-én lesz bizonyítványosztás, ahová én fogok majd menni, mert a férjem dolgozni fog.
Itt is divat, hogy a tanárnőnek ajándékot vesznek a tanév végén.
Ma kérdezték meg tőlem a szervező szülők, hogy mi is beszállunk-e, természetesen igent mondtam.
Azt még nem tudom, hogy ez mennyibe fog kerülni, de gondolom nem sokba, mert a költségek eloszlanak.
Egyébként rettenetesen büszke voltam magamra, hogy megértettem amit a szülők mondanak:-)
Az esti tanfolyamnak sajnos vége van és 21.-én a délelőtti is befejeződik.
Utána gondolom megyünk haza és otthon töltjük a nyarat, de ez is még képlékeny.
Már nagyon várom, hogy hazamenjünk, ennek több oka is van.
Természetesen végre találkozhatok a családdal, de az is benne van, hogy a volt gimnáziumi osztálytársaim egy fogadó bulit tartanak majd nekem!
Ők rendszeresen összejárnak és nagyon jó kis délutánokat, estéket töltenek együtt.
Nekem még nem sikerült egyre sem elmennem, talán nyáron lesz alkalmam:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése