Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. június 28., csütörtök

Elkészültek a képek:-)

Először is szeretném kijavítani magam, csak az 1-4.-es korosztály vonult tegnap, az 5-9.-esek majd csak később vonulnak.Az egész belvárost lezárták, sem autók, sem a tömegközlekedés nem mehetett:-)
Rengeteg ember volt kint, alig lehetett odaférni, hogy fényképezzek.
Egy csomó képet csináltam, ezekből válogatok most!
Külön nem kommentálom ezeket, annyit kell tudni, hogy minden iskola előtt zenekar vonult, és minden iskola, minden osztálya saját jelmezben vonult!
Az egyiknél jegyeztem csak meg, hogy a fiam látható rajta:-)
Nézegessétek:-)
A parkban ingyenes körhinták voltak, biztonsági emberekkel...
Tudomásom szerint egy gyerek sem veszett el, az én fiam is szépen megvárta az asztalnál, amíg odaérünk, ahogyan előre megbeszéltük.
Akkor jöhet a látvány, ami persze nem adja vissza azt, amit ott érezni lehetett:
 


Ehhez a képhez azért annyit hozzáfűznék, hogy a sárga pólós az én nagy fiam:-)
Mellette a legjobb barátja, Uichiro, aki japán.
Talán azért kerültek ilyen szoros barátságba, mert mindegyiknek gondjai voltak a francia nyelvvel.
A képen még látható a tanító néni és az iskola igazgatója is!
Egyébként a fiam "szerelme" egy japán-svájci házasságból született tényleg gyönyörű kislány, aki ugyan már másodikas volt, de francia órára együtt jártak, ráadásul a lépcsőházunkban lakik.






4 megjegyzés:

  1. Kedves Gilda!

    Újra sikerült leülnöm végre gép elé és megnéztem a képeiteket!!
    Nagyon jók! Leendő ovis anyukaként remélem, hogy a kicsi lánykánk is fogja élvezni az ovit és én sem leszek parázós :D
    szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt egy kicsit eészletesebben írtam erről a szép ünnepségről!
      http://eddieblog.blog.com/2012/08/03/tanevzaras-otthon-es-kulfoldon/
      Biztos vagyok benne, hogy nem lesz gond:-)
      Aug. 27.-étől kezdődik a beszoktatás az oviba a picinek, majd írom a tapasztalataimat.
      Én elég parázós voltam a nagyobbik fiam zárkózottsága miatt, de nem kellett volna:-)

      Törlés
    2. Elolvastam az írásod a másik blogon is, megnyugtatott és a hozzászólások is, hogy élvezik a gyerekek ezt az egészet. Mert végső soron mi is azért vágtunk neki, hogy neki jobb legyen, könnyebben nyisson idegen nyelvek felé. Olvasgatva az iskolás, ovis beszámolókat valahogy gyerekközpontúbbnak tűnnek.
      Nagyon kíváncsi leszek, hogy hogy megy majd az oviba szoktatás nálatok. Kicsi lányunk eléggé nyitott és szeret barátkozni, én inkább ebbe a tipikus első gyerekes anyuka hozzáállásban vagyok nyakig...."mi lesz a kis picurkámmal, stb..."de ezt tudatosan építem le, nehogy megérezze a lányom. meg nekünk azért még van idő az oviig, addig is trenírozom magam játszóházakkal :D

      Törlés
    3. Ismerős érzés:-)
      Én a kisebbiket egyáltalán nem féltem, ő nagyon nyitott gyerek.
      Na meg sokat számít a másiknál szerzett tapasztalat!

      Törlés