Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. június 9., szombat

Amikor nem akar megfőni a bab...

Tegnap eldöntöttem ma bableves lesz füstölt szalonnával.
Be is áztattam még tegnap a babot és korán reggel elkezdtem főzni, szépen haladt a villanytűzhelyen.
Megjegyzem, hogy utálom a villanytűzhelyet, nem is tudtam még megszokni:-)
Közben mostam is az alagsorban, de hát a leves az fő magától is, hacsak...
A férjem közben úgy gondolta takarékossági okokból, hogy félúton lekapcsolja a tűzhelyet, a maradék melegen majd megfő a leves:-)
Persze csak sokára vettem ezt észre, amikor már úgy gondoltam, hogy megfőtt, megkóstoltam...
Hát katasztrófa:-)
Na mindegy újra indítottam a tűzhelyet, de az ebéd az késni fog!
A férjem takarékossági szempontból egy katasztrófa...érződik rajta a svájci mentalitás:-)
Persze nem véletlen, hogy Svájc az egyik leggazdagabb ország.
Én egyébként nehezen szoktam hozzá ehhez, de ma már szó nélkül elviselem...ha lekapcsolja, akkor én felkapcsolom, ha kihúzza, akkor visszadugom, ha a boltban kicseréli azt az árut, amit én betettem a kosárba egy olcsóbbra, amikor én nem figyelek, akkor én visszacserélem, amikor ő nem figyel:-)
Hát így...
Szerencsére vége az esős napoknak, így délután megyünk a gyerekekkel a parkba, a férjem meg dolgozni.
De levest azt nem tud enni indulás előtt, hacsak nem eszi meg a babot félig főtten:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése