Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. március 18., hétfő

Itt is esik a hó

Pár napja meséltem a házmesternek az otthoni helyzetről, mondtam neki, hogy nemsokára szerintem ide is megérkezik a hó.
Hát igazam lett!
KATT!
Na nem vagyok időjós, de azt már megfigyeltem, hogy az otthoni időjárás 2-3 nap múlva itt is megjelenik általában.
Folyamatosan hull a hó, de ez nem okoz problémát, mivel nincs túl hideg (5 fok), ezért el is olvad.
Latyak van az utakon, járdákon mindenhol. Bár pontosítok a biztonság kedvéért, amerre én jártam ma reggel ezt tapasztaltam.
A szokásos reggeli dugót láttam, nem befolyásolja a hóesés a közlekedést.
Szerencsére szél sincs, így elviselhető az idő.
Bár nem úgy tűnik, hogy abba akarna maradni, de ha a hőmérséklet nem hűl le, akkor nem lesz gond.
Reméljük a legjobbakat :-)
Kérdés Tilmirhez! A német részen is ilyen idő van?
Bár elnézve a metorológiai jelentéseket igen :-) Úgy tűnik, hogy még éjszaka is esni fog, illetve szerdáig folytatódik.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése