Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. október 28., vasárnap

Visszaértem!

Tegnap dél körül megérkeztem Genfbe:-)
Hazafelé és vissza is 23 órás utam volt, 2 óra alvással.
Kb. 1450 km háztól házig, de hazafelé 1500 km volt, mert egyszer rossz helyen mentem ki az autópályáról, kellett egy kis idő, mire meg tudtam fordulni.
A visszaúton nem keveredtem el.
Jó dolog ez a GPS, de csak rövid távra érdemes beállítani, mert hosszú távon mindig más felé akar vinni:-)
De nekem nincs rendes GPS-em, csak a telefonomon (Nokia). Ezen nem lehet választani az útvonalak között, vagy csak én nem tudok...
Viszont sok helyen segített, pl. nagyon jól jött amikor Münchenen kellett keresztül mennem.
De hozzáteszem azért mentem ki rossz helyen az autópályáról, mert a GPS ezt mondta...szóval nem kell mindig hallgatni rá.
Otthon minden rendben, meglátogattam a rokonokat, barátokat, intézkedtem, vásároltam elsősorban gluténmentes élelmiszereket.
Most úgy látom, hogy otthon nagyobb a választék, de még nem volt időm Genfet feltérképezni...
A genfi bioboltban sok a magyar gluténmentes és bio termék is, de nagyon-nagyon drága.
Apa itthon jól elboldogult a gyerekekkel, nem volt velük gond.
De azért nagyon örültek, amikor megérkeztem.
Itthon vagy otthon?
Ez jutott most eszembe:-)
Az előbb a Magyarországra vezető útra írtam, hogy hazafelé...
Most meg Genfre, hogy itthon...
Igazság szerint, ha Magyarországra megyek, akkor is hazamegyek, de ha jövünk vissza Genfbe, akkor is hazajövünk:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése