Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. október 19., péntek

Nem vesztem el!

Amint észrevettétek elég régen nem írtam!
Elromlott a számítógép, most lett kész...
A telefonomról ugyan e-maileket tudtam fogadni, de ide nem tudtam belépni sajnos.
VIGYÁZAT!!!
Leírom a gép történetét, hátha ti nem jártok így:-)
2 éve és 1 hónapja vettem egy Dell gépet otthon, interneten keresztül.
A viszonteladóval e-mailben és telefonon is többször egyeztettem, hogy 3 éves, nemzetközi, gyártói garanciát kérek rá, és ezt ő meg is ígérte, sőt ezért többet is fizettem!
Nem is volt semmi baj idáig, amikor elsötétült a képernyő.
Hívtuk a Dellt (csak telefonos ügyfélszolgálatuk van), és akkor ért a meglepetés...
A cég, akitől vásároltam nem jegyezte be a nemzetközi garanciát a gépre (a 3 év rendben volt).
Többszöri telefonálás után a Dellnél úgy döntöttek, hogy ennek ellenére garanciálisan megjavítják!!!
Egy futár elvitte pénteken és ma visszahozta a jó gépet:-)
Le a kalappal a Dell előtt és a magyar viszonteladót inkább nem jellemzem...
A közben történt dolgokról majd később, össze kell szednem a gondolataimat:-)
De az is lehet, hogy most megint eltűnök egy hétre, mert talán holnap hazamegyek:-)

2 megjegyzés:

  1. A nemzetközi garancia regisztrálást a vevőnek kell megtennie. Már csak a személyes adatok miatt is. Ezt onnan tudom, hogy alig egy hónapja tettem meg és is.

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Már csak azt nem tudom, hogy akkor ez a cég miért nem ezt mondta ahelyett, hogy megígérte a nemzetközi garanciát...
    Nem hiszem, hogy ezt tudnom kellett volna magamtól...

    VálaszTörlés