Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. október 29., hétfő

Újra láz...

Ma telefonáltak az oviból, hogy a kicsinek 39 fokos láza van, menjek érte.
Mire odaértem aludt, de 10 perc várakozás után felébredt.
Hazahoztam, most itthon fekszik....
Az óvónő mondta, hogy szinte minden gyerek beteg.
Más baja nincs, illetve köhög...
Tegnap 37,9-ig engedtem fel a lázát, aztán kapott gyógyszert.
Ugyanis ő nagyon érzékeny a lázra, és előfordulhat, hogy már 38 fokos láznál lázgörcsöt kap, ezért kell nagyon figyelnünk.
Reggel is adtam neki lázcsillapítót, de úgy látszik egész napra nem volt elég.
Mint kiderült, amíg nem voltam itt, előfordult, hogy haza kellett hozni, mert lázas volt.
De másnap újra vitte a férjem az oviba, nem volt vele gond.
Most pihen, aztán majd meglátom, hogy holnap lesz-e ovi.

6 megjegyzés:

  1. Szia Gilda, nalunk is ez volt a mult honapban..melyik lazcsillapitot adod neki? jobbulast a kicsinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ma éppen jól volt, reggel nem volt láza. De mondtam az oviban, hogy dél körül mérjék meg, ha közelíti a 38-at adjanak neki szirupot.
      Általában Dafalgant adok neki, de ha hosszabb ideig kell adni, akkor felváltva adom Algiforral.
      Azt mondta a gyerekorvos, hogy így jobb:-)
      Mivel nagyon érzékeny a lázra, így ha átlépi a 37,5-öt, akkor már adok neki.
      Mióta így csinálom nem volt lázgörcse.

      Törlés
  2. Igen, en is felvaltva szoktam..mi most megyunk kotelezo francia vedooltasra, remelem, nem fog Dominique belazasodni...bar mindig belazasodik...

    Orulok, hogy jobban van a kicsi.

    Te hogy vagy es hogy haladsz a nyelvtanulassal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mi gyerekeink most egy időre mentesülnek a védőoltások alól, majd csak 6 éves korukban jön a következő.
      Ők nem lázasodtak be tőle, de én adtam homeopátiás bogyókat előtte és utána.
      Tudom sokan ebben nem hisznek...nálunk bevált, vagy csak a védőoltásokra nem voltak érzékenyek:-)
      Én jól vagyok, ha sikerült, írtam neked privátban!
      A nyelvtanulással nem haladok annyira jól, amennyire szeretnék, bár a mindennapi életben már nincsenek gondjaim. De a munkakereséshez még kevés...
      Keresek egyéb lehetőségeket a szókincsem fejlesztésére, pl. önkéntes munka, francia kávéház, stb.
      Az a tapasztalatom, hogy a nyelvtanfolyamok nem adnak elég hasznosítható tudást, beszélgetni kellene emberekkel, csak ez nehéz, ha az ember senkit sem ismer:-)

      Törlés
  3. Dominique vegul nem lazasodott be szerencsere, csak az oltas nem tetszett neki...de az kinek tetszik?:) Most par evig o sem kap majd..

    Igen, a nyelvtanulas nekem sem ment a nyelsuliban kizarolag, ezert lett egy francia anyanyelvu magantanarom heti 2x1 orat, aki most Dorival is elkezdett tanulni...

    Genfben ugy tudom, hogy a Manorba felvesznek dolgozokat angol es alap francia tudassal, dolgozik ott egy baratunk..megkerdezzem neked a reszleteket? Esetleg a ferjemet megkerdezem a kavehaz ugyben, ha gondolod, neki rengeteg kapcsolata van.

    Az uzenet nem jott at, nem tudom, hogy miert..neha kesik par napot..

    Ezek az emaileken elersz:
    karina.hubert@bluewin.ch
    karinette88@gmail.com

    VálaszTörlés