Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. március 1., csütörtök

Mindenki beteg...

Sajnos a nagyobbik fiam nem lett jobban, sőt...
Tegnap reggel elég rosszul volt, a férjem dolgozott.
Így nekem kellett felhívnom az orvost időpontért és én is vittem el.
Hála a sok francia tanulásnak ez minden gond nélkül sikerült.
Be van gyulladva a füle, a torka. Kapott antibiotikumot és 2 féle lázcsillapítót, ezeket felváltva kell neki adni.
Nagyon köhög, de erre nem kapott semmit. Pedig sokszor az erőltetéstől bukik is...:-(
Tegnap este kijött belőle az antibiotikum is.
Mára már kicsit jobban van, rajzolgat itt mellettem az asztalnál.
A pici tegnapra lázasodott be, ő most alszik. Ő egyenlőre csak lázcsillapítót kap.
Mindegyik gyerek keveset eszik, de szerencsére isznak.
És persze én is beteg lettem. Nekem fáj a mellkasom és köhögök. Orvoshoz most nem tudok menni, mert nekem csak a nemzetközi biztosítási kártyám van. Ezzel csak az ügyeletre lehet menni, ott meg ezren vannak.
A 2 beteg gyerekkel nem ülhetek ott órákat.
Még szerencse, hogy hoztam olyan fájdalomcsillapítót, amiben van gyulladáscsökkentő is. Ezt eszem és ma nem fáj...remélem javulok.
Ma tanfolyamra sem tudtam menni. Ezt mondjuk sajnálom, de hát először meg kell gyógyulni a gyerekeknek.
A francia tanfolyamot hamarosan folytatom, csak egy kis időt kérek:-)
Reggel küldtem a tanáromnak SMS-t, hogy nem tudok menni a tanfolyamra.
Utána felhívott, hogy ha kell segítség, akkor szóljak!
Mondtam  neki köszönöm, de megoldom egyedül. De szép volt tőle!

2 megjegyzés:

  1. jaj szegénykéim, jobbulást mindhármatoknak!

    rendes volt a francia tanárnőtől h felajánlotta a segítségét, még ha nem is tud segíteni, de az efféle gesztusok nagyon jól tudnak esni...

    ...remélem nem jutsz arra a sorsa, amire én, a gyerekek folytonos megbetegedéseire gondolok, nem dolgozhattam a lányom miatt, de most már hogy 16éves elmúlt...

    ne aggódj a francia tanfolyamunk miatt, legalább van időnk a begyakorlásra :)

    bocs a kisbetűkért, valahogy nem akarja írni a gépem a nagybetűket...:)))

    vigyázzz magadra(tokra)!!!
    Shebelle

    VálaszTörlés
  2. Javulunk:-)
    A nagy már nagyon jól van és nekem sem fáj már a mellkasom.
    A pici még lázas.
    Holnap szerintem írom a következőt:-)

    VálaszTörlés