Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. március 4., vasárnap

Javulunk:-)

Kezdünk kilábalni a betegségekből szerencsére.
Még a pici lázas, de már azért ő is jobban van.
Ma hajvágás volt délelőtt. Én nem vagyok fodrász, így jóval hosszabb időbe telik, mire normális frizurát vágok a fiúknak.
A nagy elég jól tűri.
A pici viszont születésétől fogva irtózik a fürdőkádtól. Így ő nem is fürdik, mint a normális gyerekek, hanem tusol:-)
Ezért már az is nagy teljesítmény, ha az üres kádba be tudom állítani:-)
Azért sikerült az ő haját is levágnom.
Holnap már megyünk iskolába. A nagyfiam már nagyon várja.
Na meg én is a tanfolyamot:-)
Közben az eddigi francia tanfolyamok bejegyzésein néhol változtattam kicsit és ma fogom befejezni a 3. leckét.
Hogy mi van Genfben??? Nem tudom:-)
Több napja be vagyok zárva a lakásba, a gyerekeknek pihenés kell.
Bár szombaton voltam bevásárolni Franciaországban, addig a férjem volt itthon a gyerekekkel.
Eredetileg úgy terveztük, hogy közösen megyünk, de a pici láza miatt ez a megoldás maradt.
A férjemnek ez az 1 szabadnapja volt. Most is dolgozik péntekig egyfolytában. A gyerekeket csak aludni látja majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése