Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. december 23., péntek

Ünnepek

Hát voltunk a magyar karácsonyon...persze elkéstünk.
Vége volt a műsornak, mire odaértünk. Csak a picivel mentünk, apa a nagyobbikkal kocsival jött utánunk.
Egy-két emberrel beszéltem, de azt vettem észre, hogy elég zárt társaság. Nehezen fogadnak be új érkezőket...
A férjem szerint azért, mert nem akarják, hogy kihasználják őket...
Én mondjuk már korábban e-mailben felajánlottam az itteni magyar könyvtárnak szépirodalmi könyveket (ajándékként, ingyen). Nem is válaszoltak...
Aztán ezen a rendezvényen kiderült, hogy olvasták az e-mailt, de köszönik nem kérik...
Van itt magyar iskola is. Gondoltam, hogy szintén ingyen elmegyek a gyerekekkel és mivel tanár vagyok, segítek, ha kell.
De ebből sem kérnek...
Így kis csalódással jöttem el a végén.
Azt hiszem ez volt az utolsó találkozásunk ezekkel az emberekkel.
Nemrégen voltunk egy Escalade ünnepségen, azt nem magyarok szervezték. De sokkal kedvesebbek, nyitottabbak voltak. Azon a bálon tényleg jól éreztük magunkat.
Kedden a tanfolyamon is ünnepség volt. Mindenkinek kellett vinni valamit, ami az országára jellemző.
Én madártejet vittem, mivel itt nincs sütő a konyhában:-)
Nagyon finom dolgok voltak...amerikai, kínai, portugál, spanyol, bangladesi, szomáliai ételek:-)
Na ez jól sikerült!
Csütörtökön a másik tanfolyamon is volt ünnepség, oda is kellett volna kaját vinni, de nekem már nem volt időm készíteni.
Így vettem gyümölcslevet és kekszet.
Ott is voltak jó kaják...vietnámi, kolumbiai, thaiföldi, portugál, kínai, indiai, stb.
Azért mindet végigkóstoltam:-)
Ma van a nagyfiamnak az utolsó napja az iskolában. Vasárnap pedig indulunk Magyarországra...végre!
Már a gyerekek is nagyon várják az utazást, főleg a nagy!
Jó hosszú út lesz, most egyenesen M-o.-ra megyünk:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése