Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. december 17., szombat

egy kis munka...

Hihetetlen, de mától dolgozom:-)
A genfi magyaroknak van egy levelező listája, oda én is feliratkoztam.
Itt próbálnak egymásnak segíteni, segítséget kérni, értesítik az ittenieket a programokról, stb.
Tegnap valaki magyar anyanyelvű tanárt keresett a fia korrepetálására...hát én írtam neki.
Ma már jön is a gyerek:-)
Igaz ez a munka csak január végéig tart, mert akkor lesz otthon a fiúnak a vizsgája.
De a semminél jobb, főleg, hogy nem is kerestem.
Arról nem is beszélve, hogy az itteni órabérek magasan meghaladják az otthoniakat.
Egyébként pedig ma mostam, szokás szerint...
Jó hideg van kint, így nem mozdultunk ki. Délelőtt esett a hó, de nem maradt meg.
A fiam legnagyobb bánatára:-)
Apa dolgozik, mint mindig. Talán lassan hazaér...át kell vennie a gyerekeket a korrepetálás idejére.
Holnap délelőtt is jön a fiú, délután pedig megyünk a magyar karácsonyra:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése