Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2011. december 16., péntek

Itt is sztrájkolnak a tanárok:-)

Tegnap sztrájkoltak a tanárok az iskolában. Ez számunkra csak annyit jelentett, hogy délután az utolsó órában nem volt tanítás, csak gyerekfelügyelet.
Én hazahozhattam volna a fiamat, de ő mindenképpen maradni akart.
Egyébként a férjem azt mondta, hogy a tanárok itt nagyon jól keresnek...jobban mint az átlag!
Kedden este kikaptuk a dolgozatunkat a nyelvtanfolyamon. A tanárnő nem pontozta le, csak kijavította és ráírta, hogy BRAVÓ!
Én kíváncsi voltam a teljesítményemre, ezért lepontoztam.
93 %-os lett, azt hiszem ez 3 hónap nyelvtanulás után nagyon jónak mondható.
Rögtön írtunk is egy másikat....
Szerintem ez hibátlan lesz. Bár a mellettem ülő nő állandóan zavart, kérdezgetett.
Az biztos, hogy jól gondoltam, csak lehet, hogy idegességemben nem jól írtam. Egyszerűen nem tudtam tőle koncentrálni.
A vicc az volt az egészben, hogy ő végül nem is adta be a papírját...
A tanárnő mondta, hogy aki nem teljesít normálisan, azt kipaterolják. Van elég várakozó...
Mondjuk engem ez a veszély nem fenyeget, de a többiek nagy részét igen.
Elég hideg lett mára és esik az eső. A hétvégére pedig lehet, hogy megjön a hó.
Vasárnap lesz egy magyar program, el szeretnék menni rá. A genfi magyar iskola diákjai adnak műsort és egy cserkészcsapat. Karácsonyi előzetes:-)
Elvileg a férjem sem fog dolgozni, de nála nem lehet tudni előre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése