Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2016. február 13., szombat

Káosz az utakon

A pénteki nap elég fárasztó volt a Genf környékieknek, ha autóval vagy repülővel szerettek volna utazni.
KATT!

Csak 1 napig esett a hó, de délutánra ez hatalmas káoszt okozott.


Én például 17 kilométert 2 óra 10 perc alatt tettem meg autóval úgy, hogy az utakat láthatóan lekotorták, viszont valóban nem sózták. 
De általában jellemző volt ez, sok összecsúszásos baleset volt, több úton nem is lehetett közlekedni, amit én nem nagyon értek.


Természetesen, ha gondoltam volna, hogy nem lehet az utakon közlekedni, akkor el se indulok. De gyakorlatilag esett egy kis hó, na jó délutánra több, de jártak a hókotrók, aránylag simák voltak az utak. A problémát szerintem az okozta, hogy ugyan lekotorták a felső réteget, de nem sózták le az utakat, így a keréknyomoknál maradt sávok megfagytak, azokon csúszkáltak az autósok.
Én körülbelül 10 kilométert araszoltam lépésben a 17-ből...
A végén kissé aggódva ugyan, de lefordultam egy kis erdei útra, ahonnan szintén megközelíthető volt a célom. Meglepve tapasztaltam, hogy ezt a szűk kis utat nem csak lekotorták, hanem le is sózták, így ott már szépen haladva elértem a célomat.

Közben aggódtam a családom másik feléért, akik repülővel szerettek volna utazni, de ott is hatalmas késések voltak. Az ő gépük ugyan fel tudott szállni időben, de a sors közbeszólt...
2 utas miatt visszafordították a gépet, őket a rendőrök elvitték, az utasokat leszállították.
Végül hatalmas késéssel jutottak el a célba egy másik repülővel.


Akit érdekel erről a napról itt talál egy cikket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése